کد خبر: ۲۴۷۹۹۹
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۶

آغاز پخش مجموعه پویانمایی «سلام بر ابراهیم» از شبکه سه(اخبار ادبی و هنری)

 پخش مجموعه پویانمایی «سلام بر ابراهیم» کاری از گروه نوجوان مرکز پویانمایی صبا، به تهیه کنندگی اسدالله دیانتی و کارگردانی اسماعیل یوسفی از دوشنبه ۳۱ مرداد از شبکه سه سیما آغاز شده است.
 
 
 
مجموعه انیمیشن «سلام بر ابراهیم» در چهار فصل تولید شده که فصل اول آن در قالب ۱۳ قسمت ۲۰ دقیقه‌ای از ۳۱ مرداد هرشب ساعت ۲۰: ۲۰ از شبکه سه رسانه ملی پخش می‌شود. 
این فصل از مجموعه «سلام بر ابراهیم» روایت ماجراهایی است که شهید ابراهیم هادی در جبهه غرب داشت و اتفاقاتی که در جبهه جنوب برای این شهید والامقام رخ داده و به ویژه رخدادهای کانال کمیل به نمایش گذاشته می‌شود.