فصل سوم «جاذبه» روی آنتن شبکه افق میرود(اخبار ادبی و هنری)
برنامه «جاذبه» از شنبه ۲۹ مردادماه، هرشب ساعت ۲۱ از شبکه افق پخش میشود.
برنامه تلویزیونی «جاذبه» به تهیهکنندگی حمیدرضا صابونی، کارگردانی محسن حمیدزاده و اجرای حامد عسکری تولید میشود و در آستانه پخش این برنامه از تیزر آن نیز رونمایی شد.
«جاذبه» که تولید شبکه افق برای ماه محرم و صفر است در فصل سوم و در ادامه رویکرد فصلهای پیش، درپی ارتباط افراد با اهلبیت(ع) در سیر زندگی اجتماعی آنهاست.
برنامه «جاذبه» تولید مشترک شبکه افق و مرکز رسانه سازمان تبلیغات اسلامی است که هرشب ساعت ۲۱ از شبکه افق پخش میشود و تکرار آن روز بعد ساعت ۱۳:۳۰ و ۶:۳۰ خواهد بود.