می توان بساط باندهای عنکبوتی را به راحتی از سر فوتبال کم کرد!
سرویس ورزشی-
حساسیت ماجرا درباره فوتبال و اتفاقات آن زمانی بیشتر روشن میشود که میبینیم جریانات فرصتطلب، از طریق فوتبال، دانسته و بعضا نادانسته همراه و مطابق خواسته بدخواهان این ملک و ملت دارند به فرهنگ و اخلاق و باورها و ارزشهای مورد قبول جامعه ضربه میزنند و حتی خیانت میکنند و از طرق مختلف و اشاره کردیم پشت شعارهای فریبنده ومقبول- مثل حرفهایگری و ملزومات آن- هرهری مسلکی، اباحهگری، قبح شکنی فرهنگی، بداخلاقی، بیتربیتی، حرمت شکنی و... را ترویج و تشویق میکنند.
این افراد بعضا ظاهرالصلاح، جاده صاف کن اینگونه جریانات ضدفرهنگی و ضدایرانی هستند و ضرباتی را از این طریق به فوتبال و فراتر از آن، فرهنگ ما وارد آوردهاند که نقش آنها در پرونده ننگین ویلموتس مقابل این ضربات، تقریبا هیچ است. منتها چه باید گفت؟ وقتی در جامعه ای«پول سالاری» حاکم میشود و همه چیز«پول» میشود، آن وقت طبیعی است که شاخک مسئولان و ذیربط ما در برابر پرونده ویلموتس و ضرر و زیان مالی که به بیتالمال وارد شده، تکانکی بخورد و حداقل سروصدایی راه بیندازند(حالا عمل و برخوردی هم صورت میگیرد یا نه و این مورد هم میرود وردست پروندهها و تخلفات قبلی در بایگانیها و... سؤالی است که پاسخش معلوم نشده، چون همه چیز در مرحله حرف است ) و... اما دربرابر تهاجم و ضرباتی که این افراد و جریانات مطابق میل دشمنان ایران، سالهاست به فرهنگ این مردم و ارزشهای منبعث از آن وارد میآورند، ککشان هم نمیگزد و معترضان و نقادان و هشدار دهندگان را خیلی روشنفکرمآبانه و با لحنی سانتیمانتال،آدمهای احساسی و البته خوبی! میدانند که در سالهای جنگ و دهه ۶۰ توقف کرده و از مسائل روز!! و فوتبال علمی!! دنیا و پیشرفتهایی!!که در عرصه مدیریت حرفهای رخ داده، بیاطلاع هستند و فقط«نق» میزنند و مینالند! بله، موضوع، فراتر از فوتبال است(که البته در جای خود مهم است). خطر، تهاجمی است که از طریق فوتبال و ورزش به فرهنگ و باورهای جامعه و جوانان میشود.
بعضی از دوستان و یا خوانندگان عزیز در صحبتهایی که مطرح میکنند یا تماسهایی که دارند، از امکان حل مشکلات فوتبال اظهار نگرانی میکنند و حرفشان هم البته درست است. آنها میگویند با این وضع و اوضاعی که جریان مافیایی و دلالی افسارگسیخته برای فوتبال ایران ساخته و پرداخته کردهاند، حتی اگر مسئولان بخواهند برای حل این مشکلات و کوتاه کردن دستهای آلوده این جریانات مخرب، قدمی بردارند با مشکلات عدیده و موانع خیلی سخت روبهرو خواهند شد چون این جریان رسوا، طی این بیست و پنج ساله اخیر، حسابی برنامههایش را پیش برده و مهرههایش را چیده، بعضی از رسانهها را به تسخیر خود درآورده، حتی بعضی از برنامههای تلویزیونی را به سازشکاری و مجیزگویی واداشته و...
عرض کردیم اصل حرف، درست است اما باید حتما به این نکته هم توجه داشته باشیم که خود القای این مسئله که مشکلات فوتبال، غیرقابل حل است وکسی حریف مافیای پشت پرده فوتبال و دلالی رسوا و سایتهای وابسته آنها نمیشود و... خلاصه، دیگر نمیشود کاری انجام داد و چارهای نیست و باید به وضع موجود، تسلیم شد و رضایت داد و... آری، باوراندن این مسئله به اهالی فوتبال نیز یکی دیگر از « تروک»ها و القائات همین جریانات آلوده و پیشانی سفید است و نباید تحت تاثیر آن قرار گرفت و جا خورد وعقب نشست.
این ملت بزرگ، پوزه قدرتهایی که ادعای سیادت و آقایی بر کل جهان را دارند، بارها به خاک مالیده و قرص ومحکم ۴۳ سال است پای آرمانها و استقلال وعزت ایران عزیز ایستاده و جمع کردن بساط مشتی بیسر و پای حرامخوار در فوتبال، برای او به راحتی آب خوردن است و این کار، البته به راحتی شدنی است، به شرط آنکه هرکسی وظیفه خودش را درست انجام بدهد و رسانهها تا میتوانند بنویسند و دردهای تکراری و مزمن فوتبال را بارها و بارها و به کرات تکرار کنند، سایر تشکیلات و دستگاههای ذیربط، دولت، مجلس و قوه قضائیه، پای کار باشند و مرعوب القائات و تبلیغات سمی و لجنپراکنی و فحاشی و... این جریانات تبهکار نشده و از وظیفه خود غافل نشوند و به وظیفه خود با جدیت و شجاعت عمل کنند و... در این صورت، کسی شک نکند که بساط این شبکههای سست و باندهای عنکبوتی به راحتی در فوتبال جمع و شرشان از سر این رشته پرطرفدار، کم میشود که فرمود:«... و ان اوهن البیوت لبیت العنکبوت»، سستترین خانهها، خانه عنکبوت است!