kayhan.ir

کد خبر: ۲۴۷۶۱۹
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۶

کیهان و خوانندگان

 

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
سامانه پیام کوتاه 30002323
* با عنایت به اینکه دولت جهادی و انقلابی یک سال عمر پربرکت، پرتحرک، و همراه با زحمت شبانه‌روزی خود را سپری کرد‌، جا دارد در رسانه ملی و دیگر رسانه‌ها عملکرد خود را تشریح کند تا مردم صبور و فهیم ما در جریان انجام کار و مشکلات پیش روی دولت قرار گیرند. از تلاش و کوشش دولتمردان و سفر به تمامی استان‌ها و بازدید از حاشیه‌های استان‌ها و نشستن کنار قشر مستضعف و خود را حامی و نوکر آنها تلقی کردن بی‌نهایت سپاسگزاریم. خداوند خیرتان دهد.
زینبی، طاهایی‌،ساروی‌و طیبی
* نایب‌رئیس‌ مجلس آنچنانی قبلی گفته عده‌ای کاسب برجام اگر می‌گذاشتند برجام به نتیجه می‌رسید! باعث تاسف است ایشان که ید طولایی درکسوت نمایندگی دارد این همه خسارت‌های برجام و معطل ماندن 8 ساله کشور در دولت قبل برای به بار نشستن سیب و گلابی خیالی را هنوز ندیده است!
حسامی
* آمریکا علی‌رغم تکرار ادعای پیشرفت مذاکرات، دائم به اتهام‌زنی و افزایش تحریم‌ها علیه ایران ادامه می‌دهد. آیا به چنین جانوری می‌شود اعتماد کرد؟
صفدریان
* مدیرکل آژانس گفته که باید دسترسی آسانی به برنامه‌های هسته‌ای ایران داشته باشیم! البته باید به او حق داد‌، چرا که می‌خواهد برای ارائه به رژیم صهیونیستی و جاسوسان مشکل اطلاعات نداشته باشد و تمام حقایق ریز و درشت و اسامی دانشمندان را بتواند ارائه کند و رژیم مفلوک در لبه پرتگاه چند صباحی به توطئه‌گری‌های تروریستی خود مشغول باشد.
اردستانی
* شهیدان عزیزی چون سردار دل‌ها حاج قاسم و سردار همدانی‌ با نیروهای ‌اندک از پاسداران‌، فاطمیون و زینبیون و بسیج مردم سوریه توانستند کشوری را که تنها 15 درصدش در اختیار دولت بود نجات دهند و گروهک‌های مورد حمایت غرب و جبهه عبری- عربی را که بیش از 80 کشور پشتیبانشان بود قلع و قمع نمایند. سلام و صلوات و رحمت و برکات خداوند بر روح پرفتوح شهیدان حرم که با ایثار جان‌شان نگذاشتند آن خبیثان به آرزوی خود در قتل‌عام شیعه و سنی مخالف خود برسند. لعن و نفرین خداوند بر ورشکستگان مفلوکی که درصدد شکستن حرمت‌ این عزیزان برآمدند.
اربابی
* انتقاد حق همه است ولی هجمه‌ها‌ی کسانی که خودشان بانیان وضع موجود هستند چیزی جز یک انتقام‌گیری‌ سیاسی از مردم نیست. مردم به خوبی درک می‌کنند که مشکلات اقتصادی امروز کشور نمی‌تواند محصول دولت یک‌ساله باشد و بلکه میراث دولت قبل است که به این دولت به ارث رسیده است.
سبحانی
* با توجه به افت تحصیلی دانش‌آموزان در دوران کرونا، از وزارت آموزش و پرورش درخواست می‌شود به نحو شایسته این مشکل را که در سرنوشت دانش‌آموزان موثر است حل کند.
پورسایی
* یکی از مشکلات شهروندان در شهرهای شلوغ به‌ویژه تهران، پهن کردن بساط دستفروشی در پیاده‌روهاست و همچنین برخی مغازه‌داران علاوه‌بر اشغال پیاده‌رو حتی خیابان‌ها را هم اختصاصی خودشان می‌کنند و با زنجیر و طناب مانع توقف خودروی افرادی می‌شوندکه برای چند لحظه به‌دنبال خرید و... هستند. لازم است شهرداران به این اوضاع نابسامان خاتمه دهند.
پورمصلح
* پسر نابینایی دارم که دوره شش ساله ابتدایی را طی کرده است. برای ثبت‌نام در دوره اول متوسطه به دو شهر گرمه و جاجرم مراجعه کرده‌ام ولی معلم ندارند. مسئولین امر مشهد و بجنورد را پیشنهاد می‌دهند ولی خبر از جیب خالی و عدم توانایی مالی بنده ندارند. چرا برای آوردن معلم مخصوص آموزش روشندلان اقدام نمی‌شود؟
6942---0937
* مسئولان توجه داشته باشند که معضل سگ‌گردانی و نگهداری سگ در آپارتمان‌ها ناشی از غفلت آنهاست و ما مردم این کوتاهی را نخواهیم بخشید.
0220---0935
* متاسفانه برخی موتورسواران دربزرگراه‌ها خلاف جهت حرکت و باعث حوادث ناگواری می‌شوند. لازم است مسئولین امر با این‌گونه متخلفین برخورد کنند.
ساجدی
* وعده‌های دولت در رابطه با مسکن در صورتی تحقق پیدا خواهد کرد که اولاً سیستم بانکی کشور به خط بشود ثانیاً بودجه مورد نیاز در اختیار وزارت راه و شهرسازی قرار گیرد و نرخ مسکن نیز روزانه گران نشود.
مهاجر
* مدت پنج سال است که با همسر و فرزندانم در خانه‌ای 48 متری در خیابان شکوفه منطقه 14 شهرداری زندگی می‌کنم. با این حال چند روز قبل پیامکی برای بنده آمده واحد مسکونی شما خالی تشخیص داده شده و ملزم کرده‌اند مالیات بپردازم.
مرآتی
* مدتی است سیم کابل برق و تلفن ساکنین محله میخچه‌گران گرگان توسط سارقین به سرقت می‌رود. از مسئولین نیروی انتظامی این شهر درخواست داریم برای افزایش گشت‌های موتوری در این محله اقدام بکنند.
صادق‌منش
* چندین سال است کشور ما درگیر سیلاب و خرابی‌های آن است. باید راهکار مناسب‌تری برای مهار این نوع سیل‌های ویرانگر در کشور در دستورکار قرار ‌گیرد. واقعا غم‌انگیز است که نزدیک به 100 نفر از هم‌وطنان ما در سیل‌های اخیر کشته شده‌اند.
غفاری
* اگر در طراحی سازه‌ها و ساخت‌وسازها نکات ایمنی به‌درستی رعایت شود شاید این همه خسارت جانی و مالی در سیل‌ها نداشته باشیم.
مجتهدی
* از دولت انقلابی انتظار می‌رود وضعیت افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی را سریع‌تر روشن کند. با گذشت قریب به 5 ماه از سال بلاتکلیفی این عزیزان پذیرفتنی نیست.
فیضی
* وزارت صمت از شروع اقداماتی برای بهبود کیفیت خودرو‌سازی سخن گفته و پلیس راهور از این که هنوز در این زمینه هیچ اتفاقی نیفتاده است. برای کیفیت‌‌سازی تنها راه ورود صنایع نظامی به این شرکت‌هاست تا مانند ساخت خودروهای نظامی یک انقلاب در صنعت خودرو‌سازی رخ دهد.
چقایی
* سایت برای ثبت‌نام یارانه نگرفته‌ها باز شده ولی کسانی که از ابتدای واریز یارانه‌ها قادر نبودند ثبت‌نام کنند و یارانه دریافت نمایند به خاطر نداشتن حساب بانکی در سیستم نمی‌توانند ثبت‌نام کنند. لطفا مسئولین امر این مشکل را برطرف کنند تا برخی جا مانده‌ها از یارانه‌ دولت‌های نهم تا سیزدهم، بتوانند به حقوق خود برسند.
بیگی
* از وزیر محترم ورزش درخواست می‌شود کسانی که در قرارداد سرمربی تیم ملی فوتبال دخیل بوده‌اند از حضور در جلسه جدید فدراسیون فوتبال که در ماه آینده برگزار می‌شود منع شوند و حق هیچ گونه حضور در جلسات بعدی رئیس جدید را هم نداشته باشند.
8320---0903
* شرکت‌های لبنیاتی شیر پرچرب چرخ نشده را کیلویی 12 هزار تومان می‌خرند و تقریبا پس از چرخ کردن و گرفتن چربی آن بیش از 17 هزار تومان و بدون چرخ کردن 28 هزار تومان می‌فروشند.چرا؟ دستگاه‌های نظارتی و بازرسی کجای کارند؟
یک شهروند
* از مسئولین امر درخواست می‌شود با سارقین تابلوهای شهری برخورد کنند. با وجود دوربین در سطح شهر چگونه این اتفاقات رخ می‌دهد؟
جاورسیانی
* با مشارکت بانک‌ها تعداد زیادی مکان‌های تجاری بسیار لوکس در شهر جدید هشتگرد در حال ساخت است. این ساختمان‌ها سال‌ها بدون استفاده خواهند ماند. کاش به جای آن تعدادی کارخانه و واحدهای تولیدی احداث می‌شد و با رونق پیدا کردن تولید اشتغالزایی صورت می‌گرفت و آمار بیکاری کاهش پیدا می‌کرد.
4984---0921
* افزایش قیمت برنج در سال گذشته موجب تشکیل صف‌های طولانی مقابل نانوایی‌های شهرستان گرگان در استان گلستان شد و مردم مجبورند برای خرید نان ساعت‌ها از عمر خویش را در صف نان بگذرانند. از فرماندار شهر تقاضای چاره‌اندیشی داریم.
علی‌آبادی
* قطع مکرر آب آن هم به مدت طولانی در بعضی از مناطق شهرستان گرگان موجب ناراحتی و به وجود آمدن مشکلات برای خانواده‌ها شده است. این وضعیت تا کی قرار است ادامه پیدا کند؟
نصرتی