kayhan.ir

کد خبر: ۲۴۷۵۶۲
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۱

# پرسه ـ در ـ فضای ـ مجـازی

 

برخورد با ساختار شکنان به شیوه مدعیان دموکراسی
سیدنظام الدین موسوی: «دونالد ترامپ طی پیامی در صفحه شخصی‌اش نوشت، پلیس فدرال آمریکا در جریان حمله و بازرسی اقامتگاهش در مارولوگو گذرنامه او را هم ضبط کرده است. در کاخ بلند دموکراسی هم به ساختارشکنان و محرکان آشوب، جایزه نمی‌دهند. توئیترشان را تعلیق، منزلشان را تفتیش، گذرنامه اشان را ضبط می‌کنند و...»
شروط احیای برجام را فراموش نکنیم
حسام الدین کاظمی: «شروط رهبر انقلاب برای احیای برجام این سه مورد بود: ۱. لغو تمام تحریم‌ها ۲. راستی‌آزمایی ۳. گرفتن تضمین واقعی. نسبت ما با توافق هسته‌ای احتمالی را تنها میزان رعایت این شروط نشون میده نه هیچ چیز و هیچ‌کس دیگه.»
خطر انقراض بیخ گوش شتر ایرانی
مرتضی رمضانی با انتشار این تصویر نوشت: «خب این شتر عزیزدل که در تصویر می‌بینید شتر دوکوهان ایرانی که متاسفانه نسلش رو به انقراض هست، دیدم خیلی از یوز ایرانی میگن(که باید هم بگن) واقعا چه فرقی بین این شتر با یوز هست که کسی بهش توجه نمیکنه. نگاش کنید اخه چقدر خوشگله، امیدوارم که بتونیم از انقراضش جلوگیری کنیم.»
مطالبه به حق
مهدیه شادمانی: «جدا از حضور افتخار آفرین بانوان ورزشکار، انتقادهایی هم به نوع پوشش اونها انجام شده که قصور وزارت ورزش رو در طراحی لباس مناسب با حفظ حجاب و هویت زنانه نشون میده. این انتقاد میشه شروع خوبی برای مطالبه از همه نهادهایی باشه که بودجه رو میگیرن اما بیشترین خسارت رو به حجاب میزنن!»
مشکلات مردم شهرکرد را حل کنید
ابراهیم: «از اونجایی که در شهری زندگی می‌کنم که سابقه طولانی در مشکل آب داره، می‌دونم این همه روز قطع بودن آب در شهرکرد چه وضعیت بدی برای مردم ساخته. شهرکرد منطقه‌ای هست که نقش سوییس ایران رو داشته که بیشترین چشمه و سرچشمه رود و... رو داره، حالا همچین منطقه‌ای نزدیک به ده روز بی‌آب است.»
معجزه انس با قرآن
احمد کارآمد: «یه نذر مجرب بگم که ردخور نداشته باشه! تجربی عرض می‌کنم خدمتتون، هر وقت حاجتی دارید، یک دور خواندن کل قرآن رو نذر کنید و شروع کنید به خوندن در اکثر مواقع قبل از تمام شدن یک دور، حاجتتون عملی می‌شه!»
زندگی سگی صهیونیست‌ها این شکلیه
کاربری نوشت: «منابع اسقاطیلی از کشته شدن یک گروهبان تروریست ارتش صهیونیستی به نام ناتان فیتوسی در طولکرم خبر دادند. این گروهبان شب گذشته چند دقیقه‌ای پستش رو ترک کرده و وقتی برگشته دوستانش فکر کردند فلسطینیه و کشتنش.»