kayhan.ir

کد خبر: ۲۴۷۴۰۲
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۴

اخبار کوتاه اجتماعی

 

فوت 83 بیمار کرونایی
وزارت بهداشت- از 22 تا 23 مرداد و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 6 هزار و ۲۷۹ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۷۹۸ نفر از آنها بستری شدند. در طول این مدت، ۸۳ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند. هزار و۴۷۴ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.
۷۵ درصد رتبه‌های زیر ۳۰۰۰ کنکور از مدارس دولتی«سمپاد» هستند
خبرگزاری صدا و سیما- رئیس‌سازمان ملی پرورش استعداد‌های درخشان با بیان اینکه مدارس سمپاد یکی از مسیر‌های تحقق عدالت در نظام آموزش و پرورش است گفت: مطابق آمار ارائه شده، ۷۵ درصد رتبه‌های زیر سه هزار کنکور متعلق به دانش‌آموزان سمپادی است که بخش قابل توجهی از آنها شهرستانی و غیرتهرانی هستند.
6 شهربازی در استان تهران پلمب شد
مهر- معاون ارزیابی انطباق اداره‌کل استاندارد تهران گفت: کارشناسان استاندارد پس از بازدید از تجهیزات شهربازی در بوستان‌های مسکن مهر و ندائی در اسلامشهر، ری لند و خانه روشن در شهرری، زنگ تفریح در رودهن و رنگین کمان دماوند در جاده آبعلی، نسبت به پلمب تجهیزات تفریحی فاقد مجوز بهره‌برداری مستقر در این اماکن اقدام کردند.
تشکیل بیش از ۸۵۰۰ پرونده برای افراد بدون شناسنامه
خبرگزاری صدا و سیما- رئیس‌سازمان ثبت احوال گفت: تا کنون ۸ هزار و ۵۰۰ پرونده برای افراد بدون شناسنامه تشکیل شده است که از این تعداد برای ۷ هزار و ۶۷۱ مورد شناسه تعریف و گرفته شده است.