kayhan.ir

کد خبر: ۲۴۷۳۳۳
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۶

# پرسه ـ در ـ فضای ـ مجـازی

 

هر جوری نگاه کنی برای ایران‌ستیزان درد است
وحید یامین‌پور: «به گمان من حتی اینکه گفته شود حمله به سلمان رشدیِ مرتد طراحی خود آمریکاست، پیام هولناک‌تری برای ایران‌ستیزان دارد که به حمایت شیاطین دل خوش کرده‌اند. مَثل دشمنان ما چون عقربی است که در محاصره آتش خود را نیش می‌زند. ماجرا این دفعه واقعا برد-برد است.»
آنیلی شیعه شده را چه کسانی کشتند؟
ندا شکیبا: «نوشته بود به غیر اسلام کدوم دین مرتدینش رو میکشه؟ عکس ادواردو آنیلی رو براش فرستادم بلاکم کرد!»
شما دیگه چیزی نگو
کاربری نوشت: «طنز تلخ روزگار اینکه خبرنگار شبکه سلمان ارّه به چاقو خوردن سلمان رشدی انتقاد میکنه میگه جواب قلم چاقو نیست! فکر کنم با زبون بی‌زبونی میخواد بگه ارّه برقی بهتر عمل میکنه.»
قابل توجه وطن فروش‌ها
سیده آزاده حکیم: «بر اثر سیل در ژاپن، بیش از نیم میلیون ژاپنی مجبور به ترک خانه‌هایشان شده و ۲۰ نفر هم مفقود شدند! جدای از اینکه علت سیل ژاپن، نفرین سگ‌های ولگرد است یا مرگ بر آمریکا و انگلیس روزهای جمعه، اما ژاپن مگر پیشرفته‌ترین کشور دنیا نبود؟»
سینمای خانگی و مشکلاتش
محمد فراهانی: «قسمت جدید فیلم یاغی، طناز طباطبایی بازیگر نقش طلا داخل یک مجتمع قضایی چادر سر میکنه طوریکه مخاطب گمان میکنه پوشش چادر در مجتمع‌های قضایی حتما اجباریه؛ مسئله‌ای که در فیلم‌ها زیاد دیده میشه. برای حضور در مجتمع‌های قضایی هیچ الزامی به پوشش چادر نیست و بارها هم گفته شده.»
یک مدل زندگی نرمال در آمریکا
حامد با انتشار این تصویر نوشت: «با تیربار به داخل یک پفک فروشی حمله کرده تا دزدی کند! صاحب مغازه هم یک پیرمرد است که فقط یک تفنگ قدیمی دارد و قادر نیست با آن از خودش محافظت لازم را بکند و دزد هم براحتی فرار می‌کند.»
وطن فروشی پهلوی و وطن دوستی شهدا
محمد نصوحی:«خاطرتون هست شاهنشاه آریامهر یک شبه بحرین را تقدیم آل‌سعود کرد! حالا ۲۲ مرداد سالروز جدایی بحرین از خاک ایران است! یک لعن به روح محمدرضا پهلوی بابت وطن‌فروشی به بریتانیا، و یک صلوات نثار روح شهدایی که ۸ سال مقتدرانه جنگیدند و یک وجب خاک به اجنبی ندادند بفرستین!»