kayhan.ir

کد خبر: ۲۴۷۲۶۲
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۰

دادگاه، «فاطمه شجاعی» را در شکایت3 معاون امور زنان دولت‌های اصلاح‌طلب تبرئه کرد

 

در پی شکایت سه تن از معاونان امور زنان در دولت‌های اصلاح‌طلب از اظهارات و انتقادات «فاطمه شجاعی» در برنامه سال گذشته «جهان‌ آرا»، دادگاه رای به رد این شکایت داد.
انتقادات مطرح شده «فاطمه شجاعی» فعال امور زنان درخصوص سیاست‌های دولت‌های کارگزاران، اصلاحات و اعتدال در مورد زنان در برنامه جهان‌آرا که بهمن سال گذشته از شبکه افق پخش شد اعتراض «زهرا شجاعی» معاون امور زنان دوران اصلاحات و همچنین «شهیندخت مولاوردی» و «معصومه ابتکار» معاونان امور زنان در دولت‌های یازدهم و دوازدهم را در پی داشت و قرار شد«شهیندخت مولاوردی» و «زهرا شجاعی» در برنامه هفته بعد در این برنامه شرکت کنند.
در همین برنامه همزمان با حضور زهرا شجاعی و شهیندخت مولاوردی، فاطمه شجاعی کارشناس مطالعات زنان هم درخصوص صحبت‌های هفته گذشته خود به عنوان مهمان تلفنی روی آنتن آمد اما این کار به مذاق میهمانان خوش نیامد و در زمان پخش زنده به نشانه اعتراض برنامه را ترک کردند.
چندی بعد نیز اعلام شد این دو مهمان از برنامه جهان‌آرا و معصومه ابتکار از فاطمه شجاعی شکایت کردند تا اینکه اخیراً فاطمه شجاعی با انتشار تصویری از حکم نهایی دادگاه خود خبرداد که طبق این حکم وی از اتهامات وارده درخصوص کذب بودن اظهاراتش در برنامه جهان‌آرا تبرئه شده و شکایت مذکور رد شده است.