kayhan.ir

کد خبر: ۲۴۷۱۸۱
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۳

« گوش به فرمان سید حسن نصرالله هستیم» واکنش مقاومت به آماده‌باش سید مقاومت

 
 
پس از درخواست سید مقاومت لبنان بر لزوم آمادگی نیروهای مقاومت، این نیروها با تاکید بر این‌که انگشتشان بر روی ماشه است اعلام کردند گوش به فرمان سید حسن نصرالله هستند.
«سید حسن نصرالله»، دبیرکل محبوب حزب‌الله لبنان، در سخنرانی اخیر خود در روز عاشورا، از مجاهدان مقاومت اسلامی خواسته بود که برای هر تحول و احتمالی آماده‌باشند. او روز سه‌شنبه و در سالروز شهادت امام حسین‌(ع) و یاران آن حضرت سخنرانی و تأکید کرد که این جنبش همواره در کنار ملت مبارز فلسطین خواهد ماند.
در پی این سخنرانی مجاهدان مقاومت هم با انتشار پیامی تأکید کردند که «پیام نصرالله را دریافت کرده‌اند» و ندای وی، عزم آنان را راسخ کرده است؛ لذا «مطیع سید حسن هستند» و «دستانشان بر روی ماشه است». در این پیام که سرشار از عاطفه است چنین آمده: «ای امین خون و جان و ساکن دل و عقل.‌ای دوست و عزیز ما،‌ای از نسل ائمه، پیام ما به شما این است که با تمام قدرت آماده‌ایم و در مرزها مستقریم.» مجاهدان تأکید کردند: «اگر [دشمنان] بازگردند، ما هم برمی‌گردیم و آنان را نابود می‌کنیم. برای آزادگان، پیروزی را رقم خواهیم زد که با شوق در انتظارش هستیم. اشغالگران را شکست سنگینی خواهیم داد.» به گزارش فارس، در این پیام با تأکید بر اینکه از منابع حفاظت خواهند کرد، تأکید شده است: «ما هیچ گاه تو را ترک نکرده و نخواهیم کرد. همیشه بر سر عهد و پیمان خود خواهیم بود.»