kayhan.ir

کد خبر: ۲۴۶۲۸۳
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۴
وزارت خارجه آمریکا خبر داد

قاچاق انسان، تجارتی پر رونق در اسرائیل

 

سرويس خارجي-
قاچاق بدن انسان توسط صهيونيست‌ها آن قدر زياد شده كه صداي متحدان آمريكايي آنها را نيز درآورده است. رسانه‌هاي مختلفي در غرب نيز هستند که به نقش صهيونيست‌ها در قاچاق انسان اذعان می‌کنند.
«بدهی‌ها افزایش یافته و زنان گرفتار در يك خانه مشكوك واقع در تل آويو راهي براي نجات يافتن نداشتند. دلال‌ها جریمه‌هایی را برای این زنان به دلیل آن كه خوب كار نكرده‌اند، در نظر گرفته‌اند و در بيشتر مواقع اين زنان هميشه به دلال‌ها بدهكارند. دلال‌ها در مقابل كار تن فروشي اين زنان كه به طور عمده از اروپاي شرقي به تل آويو قاچاق شد‌ه‌اند، اتاقي براي اقامت و غذا به آنها مي‌دهند، اما اين زنان هميشه بايد براي دلال‌ها كار كنند.» اين بخشي از گزارشي است كه سال گذشته يك پايگاه عبري زبان آن را فاش كرد. البته بعد از افشای اين گزارش ادعا شد كه با دخالت پليس گروه قاچاق انسان در اين خانه شناسايي و منحل شده است. اما واقعيت آن است كه قاچاق انسان در «اسرائيل» تنها منحصر به همان خانه مشكوك نيست. در مناطق اشغالي فلسطين قاچاق انسان يك تجارت پرسود به شمار مي رود كه بخشي از امور باندهاي تبهكاري صهيونيستي را تشكيل مي دهند.
صداي آمريكايي‌ها هم درآمد!
قاچاق انسان در فلسطين اشغالي آن قدر عيان است كه از چهار سال پيش به اين سو حتي صداي نزديك‌ترين متحد تل آويو در واشنگتن هم درآمده و وزارت خارجه آمريكا براي جلوگيري از آبروريزي بيشتر و رفع مسئوليت از خود در موضوع قاچاق انسان، هر سال گزارشي را در اين ارتباط منتشر مي كند. تازه ترين گزارش وزارت خارجه آمريكا درباره قاچاق انسان در فلسطين اشغالي نيز كه همين هفته منتشر شد، حكايت از آن دارد كه  رژیم اشغالگر قدس سیاست‌های فعالانه‌ای برای شناسایی قربانیان و مرتکبان این جرائم در دستور کار ندارد. این گزارش تصریح می‌کند رژیم صهیونیستی از تحقیق درباره گزارش‌های مربوط به قربانیان بردگی که از سوی نهادهای حقوق بشری مطرح شده خودداری کرده است. تل‌آویو همچنین درباره قاچاق انسان از سوی دستگاه‌های استخدام‌کننده کارگران مهاجر تحقیقات کافی به عمل نیاورده است. مشخص است كه عدم اقدام صهيونيست‌ها براي مقابله با قاچاق انسان به‌دليل منافعي است كه آنها از اين مسير به‌دست مي آورند. رژیم صهیونیستی علاوه‌بر این، یکی از مهم‌ترین مراکز خرید و فروش و تجارت اعضای بدن انسان در سراسر جهان محسوب می‌شود.  امروز باندهایی فروش اعضای بدن انسان در رژیم صهیونیستی که نه به شکل سری بلکه کاملا علنی تحت مدیریت شماری از سیاستمداران و سرمایه‌داران این رژیم در حال فعالیت هستند.
كارنامه سياه‌تر صهيونيست‌ها
كارنامه صهيونيست‌ها در قاچاق انسان حتي از آنچه وزارت خارجه آمريكا مي گويد، بسيار سياه‌تر و شرم آورتر است. در سال 2017 يك سايت انگليسي زبان مصر با نام «اجيپت تودي» در گزارشي فاش كرد كه رژیم اشغالگر در یکی دیگر از موارد نقض فاحش حقوق بشر، اعضای شهدای فلسطینی را می‌دزدد و بر روی اسیران فلسطینی آزمایش‌های پزشکی انجام می‌دهد. اين گزارش حتي به نقل از يك نهاد تحقيقي در اتحاديه عرب اعلام شده بود، اما پس از انتشار اين گزارش نيز هيچ اقدام موثري براي مقابله با قاچاق انسان از سوي صهيونست‌ها صورت نگرفت و اين پرونده همچنان باز مانده است. البته اين اولین بار نیست که اسرائیل به سرقت اعضای بدن فلسطینیان و قاچاق اعضای بدن متهم می‌شود. در اکتبر 2015 نيز در بحبوحه تشدید تنش‌ها در سرزمین‌های اشغالی، «باسم تمیمی»، فعال فلسطینی، عکس پسری را با بخیه‌هایی که روی نیم تنه اش بود، در فیس بوک منتشر کرد كه مورد آزار و اذيت نظاميان صهيونيست قرار گرفته بود. در واكنش اما حساب‌هاي كاربري صهيونيست‌ها، تمیمی را به یهودستیزی متهم و پست او را «وحشیانه» توصیف کردند.