kayhan.ir

کد خبر: ۲۴۶۲۳۳
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۱

کیهان و خوانندگان

 

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
سامانه پیام کوتاه 30002323
* خدا را سپاس می‌گوییم که با تدابیر دولت، مثل هوشمند‌سازی خرید نان و خرید تضمینی گندم از کشاورزان از بحران جهانی گندم عبور کردیم. ان‌شاءالله این روش در بقیه مواد ضروری مردم نیز در دستور قرار گیرد تا همزمان از اسراف و قاچاق و... جلوگیری شود و مصرف بهینه شود.
زارعی
* حضور پوتین و اردوغان در ایران برای نشست سه‌جانبه بیانگر یک دیپلماسی انقلابی و دست برتر ایران در تحولات منطقه‌ای و جهانی است که این روزها شاهدش هستیم. حاصل این دیدارها و توافقاتی که در پی آن صورت می‌گیرد به قطع در خنثی‌‌سازی تحریم‌ها تاثیر خودش را خواهد گذاشت.
رحمان‌نژاد
* همکاری کشورهای بزرگی مانند ایران، روسیه و ترکیه در کنار سایر کشورهای منطقه سطح بالایی از تحولات را به دنبال خواهد داشت. از برگزاری این نشست‌ها می‌توان نتیجه گرفت که کشورهای آسیایی به ویژه در غرب آسیا و منطقه اوراسیا به این نتیجه رسیده‌اند که روی آمریکا نمی‌توانند حساب باز کنند و چاره کار همکاری‌های منطقه‌ای است.
احسان‌منش
* دیدار سه‌جانبه رؤسای جمهور سه کشور ایران- روسیه و ترکیه در کشورمان برای اردوغان از این بابت حیاتی است که او از نزدیکی به آمریکا و اسرائیل چیزی عایدش نشده و برای نجات از انزوای سیاسی‌، نیاز شدید به ارتباط با ایران و هم‌پیمانان ایران پیدا کرده است.
مهدی‌زاده
* در برخورد با منکراتی مثل بدحجابی باید هوشمندانه و با روش‌های فرهنگی و تذکر زبانی مناسب اقدام کرد. هر چند عده‌ای مواجب‌بگیر دشمنان هستند و اجیر شده با انگیزه گسترش بی‌حیایی و بی‌غیرتی اقدام به این کار می‌کنند. زن یهودی بازیگر در سرزمین اشغالی به خاطر دستورات دینی‌شان حاضر نشد با بایدن دست بدهد آن وقت همین رژیم جعلی چه هزینه‌هایی که برای گسترش فرهنگ برهنگی در جامعه ما نمی‌کند؟ چرا برخی متوجه نمی‌شوند؟
طاهری
* سلام و صلوات خداوند و ملائکه و انبیاء و مومنین بر خواهران شهیده‌ای که با حفظ حجاب خود شربت شهادت نوشیدند. بانوان شهیده در مسجد گوهرشاد‌، در جنگ تحمیلی، در درگیری با ضد انقلاب در دهه 60،‌ در اقصی نقاط جهان، بانوان شهیده فلسطین طی بیش از 7 دهه،‌ در عراق، در لبنان و..! ان‌شاءالله در سرای آخرت در کنار حضرت صدیقه طاهره دعاگوی همه به ویژه زنان و دخترانمان در پاسداری از عفاف و حجاب باشند.
صابری
* امید فراوان داریم حمایت دولت مردمی و ولایی سیزدهم از حجاب و عفاف قوت قلب و عامل موثر در تحقق و حاکمیت ارزش‌های دینی در جامعه بشود.
9239----0922
* عمران‌خان نخست‌وزیر سابق پاکستان توانست در ایالت پنجاب از 20 کرسی پارلمانی 15 کرسی را از آن خود بکند. معلوم شد کودتای آمریکایی مثل گذشته دیگر جواب نمی‌دهد و افول آمریکا شروع شده است.
میرمحمدی
* چرا شهروندان ایرانی در کشورهای اروپایی امنیت ندارند‌؟ آقای حمید نوری به چه جرمی در سوئد دستگیر و به حبس ابد محکوم می‌شود؟ با کدام ادله؟ با چند شیاد وطن‌فروش که دستشان تا مرفق به خون بیش از 17 هزار شهید ترور آلوده است؟ اگر این روند تداوم یابد و سوئد اقدام به اصلاح رویه‌اش نکند باید با این کشور مقابله به مثل شود.
طبیب
* اگر بنده جای وزیر خارجه کشورمان بودم دیدن فیلم بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با اردوغان رئیس‌جمهور ترکیه را برای همه دیپلمات‌های ایرانی الزامی می‌کردم. رهبر معظم انقلاب راهبردی‌ترین مسائل فی‌مابین دو کشور را در کمترین زمان و با گزیده‌ترین واژه‌ها‌،خیلی سلیس، صریح، قاطع و صمیمی و توام با احترام منتقل کردند.
دادگر
* مسئولان کشور باید در قبال فضای مجازی احساس مسئولیت بیشتری داشته باشند و برای سر و سامان بخشیدن به این وضع اسف‌بار کاری انجام ‌دهند. فرزندانمان که حاصل عمر ما والدین محسوب می‌شوند در اثر آلوده بودن این فضا به خطر افتاده‌اند.
علوی
*‌ نباید گذاشت بعضی از اقشار از پرداخت مالیات فرار کنند. متاسفانه فرار مالیاتی در بین این اقشار زرنگی محسوب می‌شود در صورتی که حق‌ بیت‌المال است و باید از گلوی فراریان مالیاتی بیرون کشیده شود.
9920---0935
*‌ برخی پزشکان هنوز هم به جای استفاده از دستگاه پوز از مراجعین و بیماران خود می‌خواهند پول نقد بدهند.چرا؟ بیش از یک سال است که این مطلب از سوی مسئولین امر ابلاغ شده و همه مشاغل را به استفاده از دستگاه‌ کارتخوان الزام کرده است ولی برخی پزشکان با توجه به درآمدهای بالا برای فرار از پرداخت مالیات، حاضر به استفاده از دستگاه کارتخوان نیستند.
کیشانی
* اگر فرضیه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه جاری شود وضعیت جامعه از هر حیث اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی اصلاح خواهد شد شرط آن این است که همه به احیاء این واجب فراموش شده متعهد باشیم و خود را مسئول بدانیم.
9920---0935
*حاکمان فعلی عربستان و مصر هرگز دوست ما نخواهند شد چون هر دو خودشان را مدیون غرب می‌دانند و سالیان سال است که با اسرائیل رابطه دارند.
8498----0937
* تزریق دُز چهارم واکسن کرونا توسط هنرمندان پیشکسوت می‌تواند الگوی خوبی برای تشویق افراد واکسن‌نزده درجهت کامل کردن واکسیناسیون باشد.
مردانی
* توصیه می‌کنم کسانی که سه دز واکسن زده‌اند و 6 ماه از آخرین دز واکسن‌شان گذشته دز چهارم را تزریق کنند.
رحمتی
*‌ مطابق آمار آموزش و پرورش در بعضی از استان‌های کشور تعداد زیادی دانش‌آموز از تحصیل بازمانده‌اند. با شنیدن این خبر هر مسئولی باید خواب راحت را برخود حرام کند و درفکر چاره‌اندیشی باشد.
حیدری
* بیش از 2 ماه است برای وام ازدواج اقدام کرده‌ام که تا به حال هیچ خبری نیست. چرا؟ شایسته است دستگاه‌های مسئول سامانه‌ای راه‌اندازی کنند که متقاضیان پس از ازدواج به صورت خودکار و در کمترین زمان بتوانند وام مصوب شده را دریافت کنند.
دهقان
* سامانه‌های خدمات الکترونیک شهرداری با مشکل فنی روبه روست. از مسئولین درخواست می‌شود مشکل این سیستم‌ها را رفع نمایند تا شهروندان دچار مشکل نشوند.
عبدی
* با سارقان سابقه‌دار باید برخورد شدید و پشیمان‌کننده صورت ‌گیرد تا عبرتی برای دیگران شود.
شرکتی
* جاده قرچک به پاکدشت باریک، تاریک‌، بدون حفاظ و در شب بسیار خطرناک است. مسئولین امر نسبت به تعریض و اصلاح آن اهتمام ورزند.
0220---0935
* مسئولان امر در شهرک‌‌سازی‌ها قبل از هر اقدامی اول به فکر ترافیک خیابان‌های اطراف شهرک باشند. خلاصه اول راه‌سازی بعد شهرک‌‌سازی.
4350---0937
* چرا باید یک عده ثروتشان از پارو بالا برود و اکثریت جامعه که صاحب اصلی انقلاب هستند در مشکلات اقتصادی و معیشتی دست و پا بزنند. این وضعیت باید درست شود.
8498---0937