کد خبر: ۲۴۶۱۸۸
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۵
پژمان بازغی:

با دستمزد برخی بازیکنان فوتبال می‌شود ۱۰ مستند ورزشی ساخت(اخبار ادبی و هنری)

پژمان بازغی بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌و‌گو با ایرنا گفت: همه باشگاه‌های ورزشی ایران نام فرهنگی را دارند؛ ولی هیچ‌وقت کار فرهنگی نمی‌‌کنند چون بودجه‌ای برای آن تعریف نمی‌شود. اگر ستاره تیم سپاهان، دستمزد خود را به بخش فرهنگی باشگاه بدهد، حداقل می‌شود ۱۵ فیلم مستند از اسطوره‌های باشگاه ساخت.

وی افزود: بار مسئولیت همه فیلم‌سازی کشور بر دوش وزارت ارشاد است که درست نیست.باید در هیئت دولت تصمیماتی گرفته شود و بودجه‌ای جداگانه برای فیلم‌سازی اختصاص داده شود. فیلمسازانی که می‌خواهند در حوزه محیط‌زیست، ورزش، پزشکی، انرژی و سایر حوزه‌ها فیلم بسازند، باید به وزارتخانه مربوطه مراجعه کنند.