kayhan.ir

کد خبر: ۲۴۶۱۸
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۸
سرتیپ محمدرضا نقدی:

عشایر ایران پیشقراولان سپاه آزادی قدس خواهند بود

رئيس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه در مقابل جنایات اسرائیل آرام نخواهیم نشست، گفت: عشایر ایران پیشقراولان سپاه آزادی قدس خواهند بود.


به گزارش خبرنگار فارس از کرمانشاه، سرتیپ محمدرضا نقدی در رزمایش الی بیت‌المقدس عشایر بسیج کشور که در کرمانشاه برگزار شد، گفت: شهیدان والا مقام خون خود را نثار کردند تا اسلام جان گرفت و شهدای بزرگ عشایر کشور نیز با شهادت خود افتخار و مجد را به ارمغان آوردند.
وی ایستادگی‌ها و فداکاری‌های عشایر قهرمان را در طول دفاع مقدس یادآور شد و افزود: عشایر قهرمان صحنه‌های جاودانه‌ای را از خود در تمامی مناطق دفاع مقدس در یادها به ثبت رساندند؛ نقدی با بیان اینکه عشایر غیرتمند ایران قتل‌عام و حمله به کودکان، زنان و مردم بی‌دفاع و مظلوم را تحمل نمی‌کنند ابراز داشت: عشایر ایران غیرت و ایستادگی را از کربلا آموخته‌اند و تا زمانی که از رژیم کودک‌کش اسرائیل انتقام نگیرند ساکت نخواهند شد.
وی حضور عشایر از تمامی نقاط کشور را تمرینی برای گردهمایی مجدد سپاه آزادی قدس دانسته و تاکید کرد: این رزمایش الگویی موفق برای اجرای عملیات حقیقی برای آزادی قدس خواهد بود.
نقدی در پایان سخنان خود تصریح کرد: عشایر نشان دادند که با تعدد و تنوع اقوام، مذاهب، آداب و سنن مختلف می‌توان با هم دوست و برادر و یکدل بود و این الگویی بزرگ برای همه امت اسلام و ملت‌های جهان است که دین مبین اسلام می‌تواند یک زندگی سعادتمند را به ارمغان آورد.
در حاشیه این رزمایش رئيس سازمان بسیج عشایری گفت: عشایر کشور تعدادی سلاح برای مسلح کردن فلسطینیان ساکن کرانه باختری به سرتیپ نقدی تحویل دادند. دوست علی‌آزوغ اظهار داشت: این رزمایش نمایانگر وحدت ملت ایران است و عشایر برای شرکت در آن از هزاران کیلومتر دورتر به این منطقه آمده‌اند.
وی گفت: از حضور در این رزمایش عشایر استان‌های سیستان و بلوچستان، اردبیل، کرمانشاه، ایلام، کردستان، لرستان، گلستان، کهگیلویه و بویراحمد، فارس، خوزستان و چهارمحال و بختیاری حضور داشتند.
گفتنی است در رزمایش الی‌البیت المقدس سران اقوام و عشایر کشور سوگندنامه اتحاد و وحدت را قرائت کردند.