kayhan.ir

کد خبر: ۲۴۶۱۴۳
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۶
سخنگوی سپاه: 

نتیجه خطای صهیونیست­‌ها نسبت به ایران از دست دادن ۲۷ هزارکیلومتری است که اشغال کرده‌اند

سخنگوی سپاه گفت: به رژیم غاصب اسرائیل اعلام می‌کنیم اگر دست از پا خطا کنید آنچنان درسی خواهید گرفت که برای همیشه این ۲۷ هزار کیلومتری که اشغال کرده‌اید را از دست دهید و نسبت به این موضع هرگز به خود شک و تردید راه ندهید.
 
 
 
 
سردار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه در یادواره شهدای روستای آتان از توابع الموت استان قزوین، با بیان اینکه خانواده‌های معظم شهدا سرمایه‌های ارزشمند و الهی کشور برای ادامه راه شهیدان به‌شمار می‌روند، اظهار کرد: مهم‌ترین و شاخص‌ترین درخواست شهدا از ما اطاعت از ولایت و رهبری، حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی و اقتدار روزافزون ایران اسلامی است که به ابتکار امام راحل(ره) بنیانگذاری شد و با همت، تلاش و حکمت خلف صالح و شایسته ایشان مقام معظم رهبری همچنان مانند خورشید در کره زمین می‌درخشد.
وی افزود: شهدا از ما انتظار دارند که با اطاعت از ولایت فقیه این نظام مقدس را حفظ کنیم. این حقیقتی است که تقریباً در تمام وصیت‌نامه‌های شهدا ذکر شده که «پشتیبان ولایت فقیه باشید» زیرا آنها مسیر اصلی حفظ نظام را پشتیبانی از ولایت فقیه می‌دانند.
سخنگوی سپاه سخنان مضحک و بی‌ربط بایدن در سفر اخیر خود به منطقه را که موجب خندیدن دنیا شد نشانه ناتوانی و افول ایالات متحده آمریکا در افکار عمومی جهانیان توصیف و تصریح کرد: امروز محور مقاومت در منطقه به‌طور کامل مقابل سیاست‌های خصمانه آمریکایی‌ها است و رژیم صهیونیستی که روزی مدعی بود اگر همه ارتش‌های کشورهای عرب مقابل ما باشند شکست می‌خورند، امروز دیوارهای بلندی برابر اراده و خشم مقدس رزمندگان و مجاهدان مقاومت به دور خود کشیده است.
سردار شریف در ادامه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در تقبیح دخالت‌های رژیم صهیونیستی در قضایای منطقه و قدردانی از مواضع تحسین‌برانگیز رئیس‌جمهور روسیه علیه صهیونیست‌ها که برای نخستین‌بار انجام پذیرفت، گفت: صهیونیست‌ها تلاش زیادی در تهدید جمهوری اسلامی دارند اما به رژیم غاصب اسرائیل اعلام می‌کنیم اگر دست از پا خطا کنید آنچنان درسی خواهید گرفت که برای همیشه این ۲۷ هزار کیلومتری که اشغال کرده‌اید را از دست دهید و نسبت به این موضع هرگز به خود شک و تردید راه ندهید.
وی بیان کرد: امروز صهیونیست‌ها گاهی که از پریشان حالی به حرف می‌آیند، می‌گویند ما گزینه نظامی را هم روی میز داریم که در جواب آنها باید بگوییم بزرگ‌تر و قدرتمندتر از شما، آمریکا و اتحادیه جماهیر شوروی بود که تمام امکانات خود را در اختیار رژیم بعث عراق قرار دادند اما شهدای ما آبروی همه آنها را حتی در بعد نظامی بردند.