kayhan.ir

کد خبر: ۲۴۵۹۹۸
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۶

اخبار کوتاه از فوتبال

 

* کاوه رضایی و محمد حسین مرادمند به اردوی استقلال در ترکیه اضافه شدند.رضایی چندی پیش به طور رسمی پس از توافق با مدیران استقلال به طور رسمی به جمع آبی‌های پایتخت بازگشت.همچنین در تمرین دیروز بازیکنان استقلال، در سالن وزنه، خسرو حیدری مربی استقلال هم در تمرین حضور داشت تا به کادرفنی تیم در آنکارا ملحق شده باشد.
* پس از لغو اردوی پرسپولیسی‌ها در کشور ترکیه، این باشگاه از چند وقت پیش بار دیگر در تلاش بود مقدمات اردوی یک هفته‌ای را فراهم کند اما بار دیگر این اردو لغو شد.گفته شده دلیل لغو سفر پرسپولیسی‌ها به ترکیه، ابتلای دو عضو این تیم به ویروس کرونا و نبود پرواز چارتر بوده است.به این ترتیب با تصمیم کادرفنی پرسپولیس قرار است این تیم از امروز بار دیگر اردوی چهار روزه‌ای را در تهران برپا کند.
* جواد نکونام سرمربی تیم فولاد خوزستان درباره پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی گفت: دوستان لطف داشتند و این که بین گزینه‌های تیم ملی کشورم بودم باعث افتخارم است. اما من شکل کاری خودم را دارم و کاری را که لذت می‌برم انجام می‌دهم. الان نمی‌دانیم در فوتبال ما چه کسی تصمیم گیرنده است و وقتی این را نمی‌دانیم من ترجیح دادم در باشگاه فولاد که شرایط حرفه‌ای که برای من ایجاد کرده و کمتر از تیم ملی نیست کارم را ادامه دهم و با موفقیت‌مان مردم خوزستان را شاد کنیم. امیدوارم فوتبال ایران نیز از این شرایط سخت و عذاب آور نجات پیدا کند.
* سادیو مانه برای دومین بار به عنوان بهترین بازیکن سال آفریقا انتخاب شد. سادیو مانه، مهاجم سنگالی اولین بار در سال ۲۰۱۹ زمانی که در لیورپول بود این افتخار را کسب کرد و به عنوان بهترین بازیکن سال آفریقا انتخاب شد. در دو سال اخیر این مراسم به دلیل همه گیری کرونا برگزار نشد.او توانست محمد صلاح از مصر و ادوارد مندی، هم‌وطنش و دروازه‌بان چلسی را کنار بزند و مرد سال آفریقا شود.
* امیرحسین حسین‌زاده با انتشار مطلبی در فضای مجازی از جمع استقلال خداحافظی کرد.حسین‌زاده پس از جدایی از آبی‌ها به دنبال لژیونر شدن است و ازشارلوای بلژیک به عنوان مقصد نهایی این بازیکن برای آینده فوتبالی او یاد می‌شود.
* در حالی که قرار بود رأی پرونده آندره‌آ استراماچونی در تاریخ 31 تیرماه اعلام شود، صدور رأی این پرونده برای چندمین بار به تعویق افتاد.با اعلام جدید دادگاه CAS، رأی این پرونده 4 شهریور ماه صادر می‌شود.
* اشکان دژاگه با عقد قراردادی به عضویت تیم فولاد خوزستان درآمد. او فصل گذشته نیز مدنظر جواد نکونام بود.تیم فولاد اکنون در اردوی ترکیه به سر می‌برد.