kayhan.ir

کد خبر: ۲۴۵۰۲۰
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۳
استاندار:

وضعيت جذب اعتبارات سفر رياست جمهوري به چهارمحال و بختیاری راضي‌کننده نيست

استاندار چهارمحال و بختياري با انتقاد از عدم جذب تسهيلات اختصاص يافته به استان در سفر رياست جمهوري، گفت: وضعيت جذب اعتبارات در اين حوزه راضي‌کننده نيست، فرآيند اعطاي تسهيلات بايد تسريع و تسهيل شود.
 
 
 
 
شهرکرد- خبرنگار کیهان:
 
غلامعلي حيدري با تاکيد بر اينکه بايد روحيه همدلي و هم‌افزايي بين مسئولان استاني براي حل مشکلات تقويت شود، اظهار کرد: مديران بدانند که دوران مسئوليت کوتاه است و بايد از اين فرصت به نحو احسن براي خدمت به مردم استفاده کنند.
استاندار افزود: در مباحث مديريتي با هيچ احدي تعارف ندارم، تقسيم وظايف بين معاونان صورت گرفته است، معاون امور عمراني مسئوليت امورات عمراني را بر عهده دارد، معاون اقتصادي، مسائل اقتصادي را پيگيري مي‌کند و اختيارات لازم به معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي در بحث انتصابات و مسائل امنيتي داده شده است.
وي تاکيد کرد: معاونان بايد در حيطه وظايف و اختيارات واگذار شده به مسئوليت‌هاي خود عمل کنند و همچنين پاسخگوي عملکرد خود باشند.
وی بيان کرد: با مديراني که در جذب تسهيلات در نظر گرفته شده در سفر رياست جمهوري به استان کوتاهي کرده‌اند، برخورد مي‌شود، مديران دستگاه‌هاي اجرايي بايد در جلسه آينده شوراي معاونان نسبت به ارائه عملکرد خود در اين حوزه اقدام کنند.
حیدری در پايان تاکيد کرد: اجرايي شدن تک تک مصوبات سفر رياست جمهوري به چهارمحال و بختياري بايد در اولويت کاري مديران دستگاه‌هاي اجرايي قرار بگيرد.