kayhan.ir

کد خبر: ۲۴۴۹۹۲
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۸

#  پرسه ـ در ـ فضای ـ مجـازی

 
 
 چرا برجام به نتیجه نمی‌رسد؟
 امیرعلی ابوالفتح: «در بین دعوای «تیم ظریف- تیم باقری» فراموش نشود که آمریکای ترامپ از برجام بیرون آمد و آمریکای بایدن به برجام برنگشت. مشکل اصلی در تهران نیست، مشکل اصلی در واشنگتن است.»
 قیمت گذاری دستوری به روش آمریکا
 سیدیاسر جبرائیلی: «رئیس‌جمهور آمریکا دستور داده که قیمت بنزین توزیعی باید تابعی از هزینه صرف شده برای آن باشد، نه تابع مکانیسم بازار و عرضه و تقاضا. به عبارت دیگر، او در حال قیمت‌گذاری دستوری است. این علم اقتصاد در کدام دانشگاه آمریکایی تدریس می‌شود که کاخ سفید بر اساس آن سیاست‌گذاری می‌کند؟»
 اینم قله جامعه مدنی غرب
 حسن رحیم پور: «دیوان عالی آمریکا حکم جواز حمل سلاح توسط همه مردم در اماکن عمومی برای دفاع از خودشان را صادر کرد. و این بود قله جامعه مدنی لیبرال سرمایه‌داری در پایان تاریخ!»
 اسرائیل نابود خواهد شد
 
 کاربری با انتشار این تصویر نوشت: «روز داوری فرا خواهد رسید.»
 فراموش نمی‌کنیم
 بانو: «در کوران مذاکرات هسته‌ای جناب مغز متفکر سیاست خارجی دولت روحانی در اظهاراتی قدرت پوشالی و تهی آمریکا را چنان برجسته ساخت که گویی در قامت وزیر امور خارجه آمریکا سخن می‌گوید. او این جمله را بیان داشت که «اگر آمریکا بخواهد می‌تواند با یک بمب تمام توان نظامی ما را ازبین ببرد.»
 پاسخ به دغدغه اتباع خارجی
 مصطفی قمری وفا، مدیر روابط عمومی بانک مرکزی: «پیرو انتشار برخی مطالب درخصوص محدودیت ارائه خدمات بانکی به اتباع خارجی، به اطلاع می‌رساند خدمات مبتنی بر کارت، خرید اینترنتی و انتقال وجه از طریق پایا (تا سقف ۱۰۰ میلیون ریال ) برای کلیه اتباع خارجی همچنان در دسترس است.»
 انسان‌ها براتون مهمن؟
 محمدزاده: «چرا حامی حقوق سوسک‌ها نمیشید؟ چرا حمایت از حقوق موش‌ها نَه؟ یا مثلاً مارمولک‌ها؟ چرا فقط از حقوق سگ‌ها این‌طور افراطی دفاع می‌کنید؟ طوری که تشنگی یک سگ دلتون رو به درد میاره ولی تکه پاره شدن یک انسان چهار ساله توسط سگ‌ ولگرد، عادّی هست براتون؟»
 امان از طبقه غربزده
 حسن صادقی نژاد: «بیش از دو میلیون سگ ولگرد در خیابان‌ها می‌چرخند و به مردم به ویژه کودکان حمله می‌کنند.سگ‌های ولگرد معضل محیط زیستی بود که حالا بهداشتی- اجتماعی شده و کسی از ترس هیاهو طبقه مرفه کاری نمی‌کند! ریشه همه مشکلات کشور همین طبقه...، از خود راضی و غربزده است...»
 قدرشناسی از حاجی و همرزمانش
 
 مهسا حشمتی با انتشار این تصویر نوشت:« ماشین عروسشون رو این‌طوری تزیین کرده بودن.»