kayhan.ir

کد خبر: ۲۴۴۹۲۱
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۴

# پرسه ـ در ـ فضای ـ مجـازی

 

وقتی غرب‌پرست‌ها در استدلال کم میارن!
نوید مستفیضی: «ما از برجام خارج شدیم یا آمریکا؟ آمریکا. ما مانع توافق مجدد هستیم یا آمریکا؟ آمریکا. ما باید تغییر کنیم یا آمریکا؟ آمریکا. پس چرا میگی تیم مذاکره‌کننده باید عوض بشه؟ خفه شو... اصلا چرا میرحسین تو حصره.»
عصبانی و عصبانی‌تر
محمدرضا عادلی: «آمریکا و غرب از دست باقری کنی عصبانی‌اند جریان مدعی اصلاحات و بانیانِ برجام خسارت محض عصبانی تر!»
اینها نخوانده امضاء نمی‌کنند
امیر صالحی: «‏هنوز از هچلی که استاد زبانشان برای ‎ایران و ‎ایرانی درست کرد بیرون نیامده‌ایم مجددا تز مذاکره موفق می‌دهند. استاد گرامی؛ ‎باقری کنی هم امضاء کردن بلد است. فقط نمی‌خواهند مثل امیرکبیر شما، متن توافق را نخوانده امضاء کنند و چندین سال در موردش به ملت دروغ بگویند!»
اعتراف
به قدرت موشک
در دنیای امروز
محمد با انتشار این تصویر نوشت: «مگه دنیای فردا، دنیای گفتمان نبود؟! تندروها مجله اکونومیست رو هم خریدن.»
دستاورد بزرگ دولت سیزدهم
فائزه طلایی: «دولت تونسته بعد از یک سال از شروع به کارش بدهی دولت قبل و دولت‌های قبل رو به میزان حدود 10 درصد کم کنه، یه چیزی حدود یک میلیارد دلار! به نظرم کشور غرق در بدهی رو تحویل بگیری و نه تنها بدهی بیشتری به بار نیاری بلکه از بدهی‌های قبلی هم کم کنی خیلی دستاورد بزرگیه!»
بدون برجام و بدون FATF
امیرحسین ثابتی: «رئیسی در یک سال گذشته توانست بدون برجام و بدون FATFواکسن وارد ایران کند، ایران را عضو شانگهای کند، معوقات دولت روحانی را بدهد، نفت بیشتری بفروشد و پولش را بگیردو... بعد غربگراها می‌گویند جایگزینی برای برجام وجود ندارد!جایگزین برای عقل محدود و دید کوچک شما به دنیا وجود ندارد!»
رسانه ملکه اینجوری کار میکنه

 

 

 

خرقانی با انتشار این تصویر نوشت: «بی‌بی‌سی که صبح و شب در مورد محدودیت زنان در ایران خبر دروغ منتشر می‌کنه اما برای خانم «مشکات صفی» که با کارشکنی انگلیس از حق حضور در مسابقات محروم شده، طوری تیتر میزنه که انگار مقصر اصلی این خانم هست!»