kayhan.ir

کد خبر: ۲۴۴۸۹۴
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۹
سرلشکر باقری:

تحرکات دشمنان را در زمین و هوا زیر نظر داریم

رئیس‌ستادکل نیروهای مسلح با بیان اینکه خوشبختانه امنیت پایدار در کشور حاکم است، گفت: در زمین و هوا شرارت و تحرکات دشمنان را رصد می‌کنیم.

سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس‌ستادکل نیروهای مسلح صبح امروز از طریق فرودگاه سنندج وارد استان کردستان شد و مورد استقبال نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و فرماندهان نظامی و انتظامی قرار گرفت. رئیس‌ستادکل نیروهای مسلح در بدو ورود در جمع خبرنگاران با ابراز خرسندی از حضور در استان کردستان و سلام و قدردانی از مجاهدت‌های مردمان این دیار در طول دوران انقلاب و دفاع مقدس گفت: هدف از این سفر سرکشی و بررسی حوزه‌های مربوط به نیروهای مسلح و امنیت منطقه و مرزهای کردستان است.
وی ضمن بررسی فعالیت‌های نیروهای مسلح در همکاری با دولت و مردم در استان افزود: در یک ماه اخیر جلسات و بررسی‌های کامل در نیروهای مسلح استان کردستان انجام شده تا زمینه این‌ سفر مهیا شده است.
سرلشکر باقری با بیان اینکه «بحمدالله وضعیت امنیت در کشور و استان کردستان و مرزهای این خطه پایدار و فوق‌العاده خوب است و هیچ مشکلی نداریم»، تصریح کرد: گاهی شرارت‌های بسیار پراکنده‌ای از سوی دشمنان وجود داشته است که نیروهای مسلح از سپاه، مرزبانی و ارتش در زمین و هوا مشغول فعالیت و تحرکات آنان را رصد
می‌کنند.
سرکشی و نشست با نیروهای مسلح؛ سپاه، ارتش و انتظامی؛ بررسی میدانی امنیت مرزها و فعالیت‌های نیروهای مسلح از جمله برنامه‌های سفر دوروزه سردار باقری به استان کردستان است.