kayhan.ir

کد خبر: ۲۴۴۵۵۸
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۷

نمایش توان موشکی حزب‌الله و نابسامانی اوضاع رژیم صهیونیستی(اخبار ادبی و هنری)

اوضاع نابسامانی داخل رژیم صهیونیستی و توان موشکی حزب‌الله لبنان در برنامه «جریان خاورمیانه» شبکه پرس‌تی‌وی مورد بررسی و تحلیل قرار می‌گیرد.

شبکه پرس‌تی‌وی در برنامه این هفته «جریان خاورمیانه» خود نگاهی دارد به اوضاع در آستانه فروپاشی اسرائیل و ترس این رژیم از مقابله با حزب‌الله لبنان با توجه به توان و تجهیز موشکی این گروه مقاومت.
هادی کبیسی مفسر سیاسی از بیروت به عنوان کارشناس بخش اول برنامه با اشاره به اذعان نفتالی بنت نخست‌وزیر رژیم اشغالگر قدس مبنی بر فروپاشی این رژیم، به بررسی مهم‌ترین چالش‌های پیش روی اشغالگران قدس می‌پردازد.
کبیسی همچنین پیش‌بینی خود را از تغییرات احتمالی در کابینه و ساختار سیاسی رژیم صهیونیستی ارائه می‌دهد.
بخش دوم برنامه نیز با حضور زین تهیه‌کننده شبکه المیادین به بررسی ابعاد درگیری احتمالی اسرائیل و حزب‌الله لبنان و توان موشکی این گروه اختصاص دارد.
به گفته خود مسئولان رژیم صهیونیستی، حزب‌الله لبنان در حال حاضر ۱۰۰ هزار موشک در اختیار دارد و شهرک‌نشینان را در اسرائیل دچار وحشت کرده است.
مروه عثمان مجری «جریان خاورمیانه» از عباس زین، این پرسش‌ها را مطرح می‌کند که احتمال درگیری میان اسرائیل و حزب‌الله لبنان چقدر است و آیا رژیم اشغالگر قدس توانایی مقابله با توان موشکی حزب‌الله را دارد؟
برنامه «جریان خاورمیانه» شبکه پرس‌تی‌وی چهارشنبه هشتم تیرماه ساعت ۱۰ به وقت تهران از این شبکه پخش می‌شود.