kayhan.ir

کد خبر: ۲۴۴۴۲۸
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۳

رونمایی از پوستر هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر با حضور فرمانده کل سپاه

پوستر هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر با حضور سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه رونمایی شد.

مراسم رونمایی از پوستر هشتمین جشنواره رسانه‌ای با حضور سردار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس‌ سازمان بسیج مستضعفین، حجت‌الاسلام عبدالله حاجی‌صادقی نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران و جمعی دیگر از مقامات عالی‌رتبه لشکری و مدیران رسانه رونمایی شد.
محمدیان تصریح کرد: هشتمین دوره از جشنواره رسانه‌ای ابوذر بر این مبنا با نگاهی نو و جهت‌دهی هدفمندتر برگزار می‌شود و به صورت عملی ارتقای تولیدات رسانه‌ای در سراسر کشور را هدف قرار داده است.
وی با اشاره به لزوم امیدبخشی به جامعه خاطرنشان کرد: رسانه‌ها ظرفیت بالایی در بیان رخداد‌های امیدبخش و پیشرفت‌های کشور دارند و اگر این ظرفیت به صورت حداکثری بالفعل شود شاهد خنثی شدن اقدامات ضدایرانی رسانه‌های معاند خواهیم بود.
مسئول سازمان بسیج رسانه در پایان خاطرنشان کرد: محور‌های هشتمین دوره از این جشنواره نیز «تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین»، «جهاد تبیین»، «پیوند رسانه و صنعت»، «مقابله با آسیب‌های اجتماعی»، «دستاورد‌های انقلاب اسلامی»، «بیانیه گام دوم انقلاب»، «امید و نشاط‌آفرینی»، «خانواده، جامعه و فرزند‌آوری»، «سبک زندگی ایرانی و اسلامی» است.