kayhan.ir

کد خبر: ۲۴۴۳۲۰
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۶
رئیس کل دادگستری استان یزد:

اعتماد عمومی و حمایت مردم از مؤلفه‌های اقتدار دستگاه قضاست

رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: آنچه در جامعه از اقتدار دستگاه قضا مشاهده می‌شود ماحصل اعتماد و حمایت‌های مردم به خدمتگزاران خود است.

 

یزد- خبرنگار کیهان:

غلامعلی دهشیری پیش ازخطبه‌های نماز جمعه شهرستان یزد با گرامی داشت یاد و خاطره سیدالشهدای انقلاب اسلامی شهید بهشتی گفت: شهید بهشتی از ارکان انقلاب اسلامی و سرمایه‌های ارزشمند این نظام بود که منافقین جنایتکار و خائن به سرکردگی آمریکا، اجازه ندادند تا این کشور از تفکر و‌اندیشه‌های متعالی آن شهید عزیز بهره‌مند شوند.
دهشیری با بیان اینکه خادمان مردم در دستگاه قضایی استان تلاش می‌کنند تا رهرویی صدیق برای شهید بهشتی و شهدای فاجعه هفتم تیر باشند تصریح کرد: رساندن موجودی پرونده‌های دستگاه قضا استان به کمترین میزان موجودی در ۱۰ سال گذشته گواهی بر این ادعا است.
وی با اشاره به شهره بودن مردم استان به تدین‌، ولایتمداری و‌گذشت گفت: کسب مقام دوم کشور در حوزه صلح و سازش نتیجه همین فرهنگ غنی و دارالعباده بودن یزد بوده که از دیرباز در استان حاکم بوده است.
دهشیری اضافه کرد: ورود به حوزه اقتصاد مقاومتی و حمایت از صنعت و تولید در لبیک به فرامین رهبری و تبعیت از سیاست‌های رئیس ‌قوه قضائیه از دیگر اقدامات دستگاه قضا بوده که ما حصل ان بازگشت به تولید ۵ واحد صنعتي پس از سال‌ها تعطیلی به چرخه اقتصاد کشور و ایجاد اشتغال بوده است.
وی افزود: دشمنان در دهه چهارم انقلاب به دنبال ترور باور و‌ اندیشه‌های مردم و‌ جوانان هستند غافل از اینکه در این نظام گاهی نسیمی همه توطئه‌های انان را نقش بر آب می‌کند که سرود سلام فرمانده نمونه‌ای از این حرکات است.
دهشیری با اشاره به همه‌گیر شدن سرود سلام فرمانده به عنوان یک همایش آخر‌الزمانی به صورت خودجوش در سراسر جهان گفت: در این سرود اخلاص، صفا و پاکی کودکان دهه نودی با ریتم احساسی و حماسی غوغایی در درون دل‌ها به‌پا کرده است.
وی اظهار داشت: به رخ کشیدن اقتدار ولی فقیه و یاد کردن از چهره‌های نامی این کشور در تاریخ از جمله کارکردهای اثرگذار این سرود بود.