kayhan.ir

کد خبر: ۲۴۴۱۴۷
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۹
با حضور هزاران نفر از عاشقان امام زمان(عج)

اجتماع عظیم «سلام فرمانده» در مسجد مقدس جمکران برگزار شد

اجتماع باشکوه «سلام فرمانده» با حضور پرشور، چشمگیر و متراکم اقشار مختلف مردم به ویژه نوجوانان و دهه نودی‌ها در مسجد مقدس جمکران برگزار شد.
 
 
 
 
 
دهه نودی‌ها و نوجوانان در این مراسم با در دست داشتن پرچم‌های مهدوی، پرچم سه رنگ ایران و تصاویری از مقام معظم رهبری و سردار سلیمانی با آرمان‌های حضرت ولی‌عصر(عج) و انقلاب اسلامی تجدید عهد کردند.
حضور پرتعداد و پرشور مردم از ملیت‌های مختلف با در دست داشتن پرچم کشورهای متبوع خود از جلوه‌های ویژه این مراسم معنوی بود.
به گزارش رسا، در حالی که عقربه‌های ساعت 19:40 را نمایش می‌داد و باد پرچم‌ها را به رقص عاشقانه درآورده بود، سرود سلام فرمانده در فضای مسجد طنین‌انداز شد و دهه نودی و هشتادی‌هایی را می‌دیدی که با همه وجود همراهی و همخوانی می‌کنند، صحنه‌های زیبا و به یاد ماندنی گوشه گوشه صحن را پر کرده بود، حتی ناشنوایان نیز با زبان اشاره با امام زمان(عج) تجدید عهد می‌کردند. عصر سه‌شنبه مهدوی این هفته با حضور نوجوانان دهه هشتادی و کودکان دهه نودی، تجدید عهدی با امام زمان و آرمان‌های انقلاب و خاری در چشم دشمنان اسلام و انقلاب شد و به درستی نوشته بودند «انقلاب ما نقطه شروع انقلاب جهانی حضرت مهدی» است. حجت‌الاسلام سیدحسین مومنی با صدایی رسا و دلنشین حال و هوای مسجد را انتظاروار و با استغاثه‌ای زیبا دل‌ها را متوجه نقطه هدف یعنی امام زمان(عج) کرد و کودکانی با بر افراشته کردن پرچم ۳۰ کشور نشان دادند زمینه‌های ظهور حضرت در حال چیده شدن است.
حجت‌الاسلام مومنی هدف از این اجتماع عظیم را اعلام سربازی امام زمان(عج) برشمرد و از همه خواست برای ظهور دعا کنید و در این لحظه ندای «اللهم عجل لولیک الفرج» صحن مسجد و سقف آسمان را لرزاند.
سپس همه مردم، زن و مرد، پیر و جوان همصدا با حجت‌الاسلام مومنی عهد بستند که یا بقیهًْ‌الله با تو عهد می‌بندیم در این انقلاب که زمینه‌ساز ظهور توست، در کنار ولی‌فقیه بمانیم و همچون حاج قاسم در رکاب تو به شهادت برسیم.
اهالی رسانه هر کدام به نوعی در گوشه‌های صحن در حال ثبت این لحظات ناب و سراسر عاشقانه بودند، تقریباً تمامی پشت‌بام‌های منتهی به گنبد را خبرنگاران و عکاسان پر کرده بودند.
از صحنه‌های جالب و غرورانگیز این مراسم برافراشته شدن پرچم سرخ یالثارات الحسین بر گنبد فیروزه‌ای جمکران و پخش سرود حماسی از حاج حسین طاهری بود که نوید و اراده انتقام سخت خون حاج قاسم را از رژیم غاصب اسرائیل و آمریکا می‌داد.
در پایان حجت‌الاسلام نعیمیان، تهیه‌کننده این سرود و ابوذر روحی خواننده این اثر، حکم خادمی خود را از دستان تولیت مسجد مقدس جمکران دریافت کردند.
سه‌شنبه، قم نماینده تمام مسلمانان و شیعیان دنیا بود که بگویند ‌ای صاحب و مولای ما برای آمدنت و سربازی در رکابت لحظه‌شماری می‌کنیم.