رئیس رسانه ملی در نامهای از رهبر معظم انقلاب عذرخواهی کرد
در پی تذکر رهبر معظم انقلاب پیرامون برخورد یکی از برنامههای صداوسیما با توفیق اخیر نیروی انتظامی در دستگیری سارقان از شعبه بانک ملی ظرف 48 ساعت، رئیس رسانه ملی در نامهای خطاب به معظمله، از غفلت پیشآمده، عذرخواهی کرد.
به گزارش فارس به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، در این نامه آمده است: فرزندان شما در رسانه ملی تذکر و گلایه شما را با گوش جان شنیدند. از غفلت و قصور پیشآمده عذرخواهی میکنیم و بدیهی است که جبران خواهد شد. بیشک؛ ما سربازان شما در صدا و سیما همواره نیازمند تذکرات و نصایح راهگشایتان هستیم و یکی از شاخصههای تحول در رسانه ملی، توجه جدی و پیگیری مجدانه هشدارها و رهنمودهای حضرتعالی خواهد بود.