kayhan.ir

کد خبر: ۲۴۴۰۱۷
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۵

کیهان و خوانندگان

 
 
33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
سامانه پیام کوتاه 30002323
 
* وقتی دولت سیزدهم روی کار آمد دشمنان ایران باید به این درک می‌رسیدند که همگرایی به وجود آمده در بخش‌های مختلف نظام‌، انرژی متراکمی را برای هرگونه پاسخ در حوزه‌های مختلف امنیتی و نظامی فراهم کرده است و اگر یک ضربه بزنند بلافاصله دو ضربه خواهند خورد.
جلالوند
* ان‌شاءالله به مناسبت عید غدیرخم سپاه پاسداران این فرزندان راستین ملت و امام عیدی به خوزستانی‌ها خواهند داد و آنها را از آب شرب با کیفیت بهره‌مند خواهند ساخت. درود بر پاسداران جان برکف که در همه زمان‌ها و مکان‌ها برای خدمتگزاری آماده‌اند.
کاووسی
*‌ مشکل نقدینگی کنونی میراث دولت خاتمی با خلق بانک‌های خصوصی بود‌، مشکل مدیریت آب و جمعیت هم در دولت‌هاشمی شکل گرفت و این هر سه مشکل (نقدینگی، آب و جمعیت) توسط دولت قبل تشدید شد. اصلاح‌طلبان با این فتوحات چگونه رویشان می‌شود از موفقیت خود سخن بگویند و به دولت تازه کار بتازند؟!
عابدی
* صدور قطعنامه ضدایرانی توسط شورای حکام آژانس هسته‌ای فریبکاری این آژانس را بیش از پیش آشکارتر کرد و نشان داد بایدن همان دست چدنی ترامپ در دستکش مخملی است. بار دیگر اثبات شد که خوی خصمانه رئیس‌جمهور‌های آمریکا با ملت ایران هیچ فرقی با هم ندارد و همگی دشمن ایران هستند.
مازنی
* حال که با تلاش دولت و مسئولین آمار فوتی‌های کرونا در ایران به صفر رسیده آمریکا روغن ریخته را نذر امامزاده کرده و اعلام نموده تحریم اقلام پزشکی مرتبط با کرونا به صورت موقت لغو می‌شود.جالب اینکه همین شیاطین تا دیروز تبلیغ می‌کردند فروش دارو به ایران تحت تحریم نیست؟
رومیانی
*‌ این روزها مصادف با سالروز کشتار اسپایکر در عراق است. در این جنایت وحشتناک 1907 نفر شیعه و تعدادی غیرمسلمان عراقی به طرز فجیعی توسط داعشی‌های تروریست کشته شدند. چنین خوابی را برای ایران هم دیده بودند ولی رشادت‌‌های شهید سلیمانی و مدافعین حرم و امنیت کشور بود که این نقشه شوم دشمنان را خنثی کرد.
رشیدی
* به کشورهای حاشیه خلیج‌ فارس می‌گویم همه دنیا می‌د‌انند که جزایر سه‌گانه تنب بزرگ و کوچک و ابوموسی جزء لاینفک جمهوری اسلامی است. پس بی‌جهت هر از چندگاه لاف تصاحب آنها را نزنید. چرا که با اقتداری که از ما سراغ دارید مبتلا به عارضه اربابتان در عین‌الاسد می‌شوید!
خاکزاد
* در بسته جدید ساماندهی وضعیت اجاره بهای مسکن پیش‌بینی شده است که قراردادهای اجاره موجود با حداکثر 25 درصد افزایش به طور خودکار تمدیدشوند.اما آیا برای میزان اجاره بهای کسانی که ابتدا به ساکن قصد عقد قرارداد اجاره مسکن دارند فکری شده است؟
تقدسیان
* در رسانه‌های بی‌بی‌سی فارسی، من و تو، سعودی‌ نشنال و... روزانه تعداد زیادی خبرهای دروغ و تحریف‌شده در مورد ایران منتشر می‌شود. وزارت خارجه کشورمان باید دست به کار شده به دولت انگلیس هشدار جدی بدهد.
امیرآبادی
* از جریان‌های جبهه‌ مقاومت عراق به ویژه جریان صدر انتظار می‌رود که برای رضای خدا انعطاف به خرج دهند و نگذارند خواسته‌های دشمنانی که به خون ملت عراق تشنه‌اند و این را در گذشته نیز نشان داده‌اند به ثمر بنشیند.
حسن‌پور
* همان طوری که یونان را با عملیات مقابله به مثل ادب کردیم باید با کشورهایی چون سوئد، بلژیک و آلمان که به اقدامات خصمانه و گروگانگیری اقدام می‌کنند به مقابله به مثل بپردازیم.
بیاتی
*‌ از میان فیلم‌هایی که امسال روی پرده سینما آمده فیلم «بدون قرار قبلی» در کنار فیلم موقعیت مهدی از فیلم‌هایی است که با پرهیز از هر نوع شعارزدگی‌ حال خوب را به مخاطب منتقل می‌کند. به کارگردان و همه عوامل این فیلم باید دست مریزاد گفت و از ایشان تشکر کرد.
حسن‌زاده
* نرخ زعفران در 40 روز گذشته 300 درصد گران شده در نتیجه بسیاری از خانوارها این محصول را از سبد غذایی خود حذف کرده‌اند. در ضمن پذیرش یکباره قیمت جدید این محصول برای کشورهای هدف در صادرات نیز قابل قبول نیست. اگر این افزایش قیمت در طول یک سال انجام می‌گرفت شوک وارد شده به خریداران کمتر بود.
خوش‌طینت
* برخی از دولتمردان گذشته به قیمت ارتقای شهر محل تولدشان آسیب‌های زیادی به طرح‌های محیط‌زیست زده‌اند. در حال حاضر چندین طرح از این قبیل وجود دارد که پس از کنار رفتن دولت‌ها منتفی شده است. متاسفانه باید گفت معضل قبیله‌گرایی و سلیقه‌گرایی در طرح‌ها در طول چندین دهه ‌گریبان محیط‌زیست را گرفته و مشکل درست کرده است.
بزرگی
* شوراهای شهر طرحی همانند طرح شفاف‌‌سازی مجوزها را برای ساخت‌وسازها هم ارائه کنند تا عده‌ای معدود نتوانند با گرفتن رشوه خدمات اکثریت کارکنان خدوم شهرداری‌ها را زیر سؤال ببرند. 
رهنما
* هتل‌داران تهران از رانندگان خودروهای مدل بالا که برای جابه‌جایی مسافرین استخدام کرده‌اند برای هر جابه‌جایی مسافر 30 درصد کمیسیون می‌گیرند و کرایه‌ها را نیز خودشان تعیین و به راننده ابلاغ می‌کنند. بالا بودن کرایه‌ها موجب درگیری بین مسافرین و رانندگان می‌شود. چرا باید سوءاستفاده برخی هتل‌داران موجب بشود ما رانندگان مورد توهین واقع بشویم؟
خادمی
* برخی ساکنان مجتمع‌های مسکونی و تجاری با تأخیر در پرداخت حق شارژ موجب به وجود آمدن مشکلاتی برای مجتمع می‌شوند. کاش تمامی ساکنان فرهنگ آپارتمان‌نشینی را رعایت کنند.
شاطری
* در فاز 8 پروژه‌های مسکن مهر ثبت‌نام کرده‌ام. متاسفانه بعد از گذشت چندین سال هنوز واحدها را تحویل نداده‌اند و همچنان مستاجر هستم. تا چه وقت قرار است خانه به دوش باشیم و اجاره سنگین را تحمل بکنیم.
مختاری
* چرا مسئولین شهرداری منطقه 16 تهران نسبت به بساط‌گستری و دستفروشی دستفروشان در بازار دوم نازی‌آباد بی‌تفاوت هستند و جلوگیری نمی‌کنند؟ مسئول مشکلات اجتماعی که به وجود می‌آید کیست؟
سروری
* در اواخر فصل بهار و تابستان به خاطر اوج گرما و مصرف آب به خاطر وسایل برقی مثل کولر آبی و... نباید با اندک افزایشی، سازمان آب اخطار به مشتریان بفرستد البته کسانی که بیش از اندازه مصرف می‌کنند ضمن اخطار باید چند ساعت با قطع آب هم مواجه شوند.
میرسیدی
* از 14 میلیون هم‌وطنی که تا به حال اقدام به زدن واکسن کرونا نکرده‌اند درخواست می‌شود برای در امان ماندن از این ویروس منحوس که به گفته مسئولین بهداشت همانند آنفلوآنزا چند سال مهمان ما هست اقدام کنند تا در زمان گسترش آسیبی نبینند.
کاشانی
* دولت قبل متاسفانه پرونده مسکن مهر را طی 8 سال بی‌تعهدی نبست و هنوز مردم در فاز 8 پردیس چشم ‌انتظار تکمیل و واگذاری آن هستند. از دولت خدمتگزار و جهادی درخواست می‌شود تکلیف این پروژه را روشن کند.
سیروس
* 23 ماه است که آب و فاضلاب تهرانسر بدون قرائت کنتور برای بنده قبض ارسال می‌کند. با اینکه شکایت کرده‌ام ولی نتیجه‌ای نداشته عرض می‌کنم چرا روی فعالیت دستگاه‌ها و شرکت‌های خدماتی نظارت و کنترلی وجود ندارد؟
9554---0901
* در سامانه برق من مراجعه بعدی مامور برق برای قرائت کنتور روز 21 تیرماه اعلام شده ولی امروز 26 خرداد مراجعه کرده است. این ناهماهنگی‌ها برای چیست؟
8288---0935