مدیرعامل سپاهان: قدردان افرادی باشیم که در بازار دلالیسم حضور ندارند
مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: جامعه ورزش ما باید قدردان کسانی باشد که در هیاهوی کثیف بازارهای نقل و انتقالات و دلالیسم حضور ندارند.
محمدرضا ساکت درتازهترین صحبتهایش در واکنش به اظهارات سخیف یکی از مجریان رسانه ملی درباره محرم نویدکیا سرمربی سابق سپاهان اظهار داشت: واقعیت این است که نویدکیا پردههای جدیدی از رفتار انسانی و اخلاقی و البته فنی را در فوتبال جاری و ساری کرد. اینها قابل تقدیر و تحسین است. هرچند در شرایطی سخت و در موقعیتی خاص از مجموعه و ادامه همکاری با باشگاه به دلایل مشکلات شخصی، نگرانی از عدم امکان کمک به تیم و دغدغه هواداران عذرخواهی کرد و شرایط سختی برای باشگاه پیش آمد ولی این واقعیت را باید گفت که در دو سال گذشته از بسیاری از مسائل و امکانات و شرایطی که میتوانست در اختیار مربی باشد گذشت تا بتواند تیم بهتری داشته
باشد.
مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان تصریح کرد: به همین دلیل جامعه ورزش ما باید قدردان کسانی باشد که نماد اخلاقی و رفتار انسانی هستند، هماندیشههای خوب و فنی دارند و در هیاهوی کثیف بازارهای نقل و انتقالات و دلالیسم حضور ندارند. او یکی از آن چهرهها بود که من شهادت میدهم و روی آن تاکید دارم. اعتقاد من این است که ما باید نسبت به همه آنهایی که نمادی از جوانمردی و شرافتهای انسانی هستند احترام ویژه قائل باشیم و آن را پاس بداریم. در باشگاه سپاهان این را وظیفه خود میدانیم. نویدکیا کماکان بهعنوان ستاره پرفروغ به عنوان یک سپاهانی وفادار در کنار تیم و خانه خود خواهد بود.