دعوت از 14 ملیپوش برای پنجره سوم انتخابی جام جهانی بسکتبال
با حذف چهار بازیکن، ترکیب چهارده نفره تیم ملی بسکتبال برای حضور در اردوی آمادهسازی صربستان و بعد از آن شرکت در پنجره سوم انتخابی جام جهانی مشخص شد.
با تصمیم کادر فنی تیم ملی بسکتبال، این تیم با ترکیبی چهارده نفره در اردوهای داخلی و برون مرزیِ پیش رو شرکت میکند و بعد از آن با همین ترکیب به قزاقستان و سوریه سفر میکند تا دیدارهای خود در پنجره سوم انتخابی جام جهانی را برابر تیمهای ملی این کشورها برگزار کند.
بر این اساس با کنار گذاشتن نوید خواجه زاده، سالار منجی، سینا داوری و مسعود سلیمانی، ترکیب منتخب و چهارده نفره تیم ملی بسکتبال برای اردوها و دیدارهای پیش رو به این شرح معرفی شده است:
سجاد مشایخی، رسول مظفری، بهنام یخچالی، نوید رضاییفر، امیرحسین یازرلو، متین آقاجان پور، سجاد پذیرفته، محمد جمشیدی، آرمان زنگنه، محمد یوسف وند، ارسلان کاظمی، حامد حدادی، محمد حسن زاده و جلال آقامیری.
دور جدید تمرینات تیم ملی بسکتبال از یکشنبه آینده آغاز خواهد شد. این تیم اول تیرماه با این ترکیب چهارده نفره راهی صربستان میشود تا طی یک هفته حضور در بلگراد برگزارکننده دو دیدار تدارکاتی باشد.
ملیپوشان بسکتبال پس از پایان کار خود در صربستان راهی آلماتی میشوند تا ۱۰ تیرماه با تیم ملی قزاقستان دیدار کنند. آنها سپس به سوریه سفر میکنند تا ۱۳ تیرماه برابر تیم ملی این کشور به میدان بروند. این دو دیدار در پنجره سوم انتخابی جام جهانی برگزار خواهد شد.
برای هر یک از دو دیدار برابر قزاقستان و سوریه و از میان ترکیب ۱۴ نفره اعزامی، ۱۲ بازیکن معرفی خواهد شد.