kayhan.ir

کد خبر: ۲۴۳۶۸۳
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۳

کیهان و خوانندگان

 
 
33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
سامانه پیام کوتاه 30002323
 
* یکی از محوری‌ترین مواضع رهبر معظم انقلاب در سخنرانی‌های شان امیدواری به آینده است. این خصیصه را باید به عنوان یکی از شاخص‌های جریان انقلابی در گام دوم انقلاب دانست. امروز امید به آینده و امکان‌پذیر دانستن تغییر چون پادزهری بر جو‌سازی‌های مسموم رسانه‌های دشمن علیه افکار عمومی جامعه عمل می‌کند.
حکیمی
* از وزارت اطلاعات، سازمان اطلاعات سپاه و اطلاعات فراجا می‌خواهیم در شناسایی سرشبکه‌های پیاده‌ نظام دشمن که با انواع ترفندها، ضد تنظیم بازار و مردمی‌سازی یارانه‌ها ایفای نقش می‌کنند و درصدد فتنه جدیدند همه توان خود را به کار گیرند.
میرزایی
* روزنامه زنجیره‌ای شرق بدعهدی غربی‌ها در موضوع برجام را به پای دولت دکتر رئیسی ‌نوشته و تهدید کرده اگر دولت سیزدهم نتواند برجام را احیا کند به عنوان نمره مردودی در کارنامه‌اش ثبت می‌شود! یکی نیست به این برجام زده‌های گنگ و مسخ شده بگوید دستاورد هیچ برجام طی بیش از ۸-۷ سال گذشته چه نفعی به حال ملت و کشور داشته است؟ ‌تا کی قرار است خود را به خواب بزنید؟
محقق
* امام راحل(ره) فرمودند: اگر کسانی در برابر دین ما بایستند ما در برابر تمام دنیای آنها خواهیم ایستاد. کشورهای غربی به ویژه انگلیس خبیث،‌آلمان منفور تامین‌کننده سلاح شیمیایی صدام، فرانسه بدعهد و مرکز نگهداری و حمایت از منافقین و آمریکای خون‌آشام و رژیم کودک‌کش بدانند دوران بزن دررو و زورگویی و فشار به جبهه مقاومت تمام شده است و به کوری چشمانتان جبهه مقاومت با پرچمداری امام خامنه‌ای و پیروانش سنگرهای کلیدی جهان را فتح خواهند کرد.
علی‌اکبر آقابیگی- قم
* آمریکایی‌ها گمان کردند با ادامه دادن به تحریم‌های خود علیه ایران می‌توانند مسئولین کشور را برای دادن امتیازات بیشتر تحت فشار قرار بدهند. غافل از آن که دولت سیزدهم و دستگاه دیپلماسی کشور مسیر سیاست خارجی را تغییر داده و دیگر خبری از چشم‌پوشی از منافع ملت ایران به روال دولت گذشته نیست. علاوه‌بر این‌، نسل آینده ایران نیز به هیچ وجه قصور و کوتاهی در قبال منافع کشور را نمی‌پذیرد.
صالحی
* صدور قطعنامه از سوی شورای حکام آژانس سناریویی صددرصد اسرائیلی است و دو هدف را دنبال می‌کند. اول هیولا‌سازی از ایران در منطقه و دوم ایجاد ترس و اضطراب در داخل برای بی‌ثبات ساختن کشور. آن کسانی که در داخل با این هیاهوی دروغ فریب می‌دهند بازوهای رسانه‌ای صهیونیست‌ها هستند.
زمانی
* تجربه تاریخی نشان داده رویکرد آژانس هسته‌ای بر مدار سیاست کشورهای استکباری تعیین می‌شود. آژانس به جای این که گزارش فنی و تخصصی درباره فعالیت‌های صلح‌آمیز ایران ارائه بکند سیاسی برخورد کرده است. در واقع در قبال ایران همواره نظرات سیاسی بر دیدگاه فنی آژانس غلبه دارد.
کمیجانی
* قطعنامه اخیر شورای حکام آژانس انرژی اتمی نشان داد عروسک‌گردانان صهیونیست که پشت این حرکت مغرضانه هستند گویا به این باور نرسیده‌اند که فشار بر ملت شریف و مقاوم ایران راه به جایی نمی‌برد.
غدیری نژاد
* شیطان بزرگ در حالی سپاه را در لیست سازمان‌های تروریستی قرار داده که آرامش منطقه غرب آسیا مدیون سپاه است. ولی آمریکا این تروریست بالذات برای برهم زدن آرامش اقدام به تاسیس گروهک‌های تکفیری خلق‌الساعه‌ای چون داعش و... کرد تا به راحتی به دزدی و چپاول ثروت منطقه بپردازد.
چوبداری
* متاسفانه سران خائن برخی از کشورهای عربی به جای مراوده با جمهوری اسلامی که مانع گسترش تروریسم در منطقه است با رژیم سفاک و خونریز و جعلی صهیونیستی پیمان می‌بندند تا او را در رسیدن به اهداف شوم خود در مقابله با اسلام و ملت‌های مسلمان کمک کنند. اما باید بدانند عمر این رژیم پوسیده رو به اتمام است و به زودی به زباله‌دان تاریخ افکنده می‌شود.آن گاه که چندان دور هم نیست شما حتی جایی در بین ملت خود نخواهید داشت.
صباحی
* یکی از مظاهر شوم اشرافیت که از دوران سازندگی مثل بختک به جان انقلاب افتاد و علاوه‌بر خسارت فراوان معنوی، بخش اعظمی از بودجه کشور را هدر داد، کاخ‌هایی بود که با عنوان ادارات ساخته شد و متأسفانه در این رقابت خانمانسوز هیچ ارگان مصون از کاخ‌‌سازی نماند و حتی دامن ارگان‌های مذهبی مثل سازمان حج را هم گرفت. امید است در گام دوم انقلاب با این پدیده شوم برخورد و به عنوان یک ضرورت‌، از تداوم این نوع ساخت و سازها جلوگیری شود.
نیک‌نام
* شکی در وجود مشکلات اقتصادی نداریم ولی متاسفانه برخی هم به نداری تظاهر می‌کنند در حالی که تقریبا به تعداد خانوارها خودرو در کشور هست و مردم استفاده می‌کنند، با دو روز تعطیلی راه‌های کشور قفل می‌شود، در مصرف لوازم آرایشی در جهان اول هستیم، در اسراف آب و ریخت و پاش غذا در ردیف‌های اول دنیاییم و دارای رتبه اول واردات غذای سگ در منطقه غرب آسیا شده‌ایم! مصرف بنزین کشور هشتاد و چندمیلیونی ما سه برابر کشور چین با یک و نیم میلیارد جمعیت است؟! و... واقعیت این است که علی‌رغم تمام مشکلات کشورمان از نیمی از کشورهای جهان وضعیت بهتری دارد. به جای توجه به رسانه‌های دشمن، کمی تعقل کنیم.
کاظمی
* ادعای برخی اصلاح‌طلبان بر یکدستی حاکمیت در این برهه از زمان، اعتراف به این است که حضرات هرگز در دوران مسئولیت خود دنبال هم‌افزایی قوای سه‌گانه با یکدیگر در جهت رسیدگی به مطالبات مردم و پیشرفت کشور نبوده‌اند و به همین علت است که این جریان مرموز همیشه پای اصلی آشوب‌ها‌، فتنه‌ها و التهابات پس از انقلاب بوده است.
معنوی
* در نمایشگاه افشاگری جنایات منافقین کوردل‌، جوان شجاعی به روشنگری پرداخت و از قاتلان 17 هزار شهید پرده‌برداری کرد که تعدادی از این گروهک نفاق سخنان افشاگرانه‌ او را تحمل نکردند و با چاقو و... به او حمله‌ور شدند! این نمایشگاه در جلوی دادگاه استکهلم برگزار شده است.
صرام پور
* برخی از ویژگی‌های مدعیان اصلاح‌طلبی از این قرار است: 1- تنها جریانی در جهان است که دولت یک نظام را در اختیار می‌گیرد تا زمینه سقوط آن را فراهم کند و اگر نتوانست دولت را در اختیار بگیرد اردوکشی خیابانی راه می‌اندازد! 2- تنها جریانی است که علیه متحدان کشورش اقدام می‌کند. 3- تنها جریانی که در حکومت حضور دارد اما قانون اساسی را قبول ندارد. 4- تنها جریانی که در طول تاریخ بشریت به دنبال خلع سلاح کشورش است. 5- تنها جریانی که پس از حوادث تروریستی، مدافع حقوق تروریست‌ها می‌شود و وقتی تروریست‌ها به اعدام محکوم می‌شوند، فریاد نقض حقوق بشر سر می‌دهد! 6- تنها جریانی است که اعضای آن پس از اتمام دوره مسئولیت یا از کشور خارج می‌شوند و به اپوزیسیون نظام می‌پیوندند یا در داخل کشور مشغول ارتباط و مصاحبه با اپوزیسیون می‌شوند! در کدام کشور دنیا با چنین جریانی روبه‌رو هستیم؟!
هدایتی
* داماد رئیس‌دولت قبل در یادداشتی نوشته که دولت روحانی گل شکوفایی ایران را زد! ظریف نوک حمله بود، صالحی پاس گل می‌داد و... کاملا درست است ولی جناب کامبیز! حیف که تمام گل‌ها به دروازه خودی بود!
بیگ‌زاده
* از شهرداری تهران درخواست می‌شود در مناسبت‌های مذهبی و... در سطح شهر و مترو و.. نقش فعال‌تری ایفا کند و آیات و روایات گهربار معصومین(ع) را رواج دهند.
9239---0922
*‌ گرایش جوانان و نوجوانان به سمت سیگار و قلیان باعث نگرانی خانواده‌هاست. مسئولین امر ضمن بررسی علل و عوامل آن تدبیری بیندیشند تا این عارضه در جامعه کاهش یابد.
قندهاری