درخواست وزنهبرداران از وزیر برای رسیدگی به وضعیت نابسامان
وزنه بردار ایرانی که به شرایط اردوی تیم ملی معترض بودند در بیانیهای عنوان کردند که همچنان تصمیم ندارند به اردوی تیم ملی برگردند.
فدراسیون وزنهبرداری اعلام کرد مرحله جدید اردوی تیم ملی با سرمربیگری سعید علی حسینی از ۲۴ خرداد آغاز میشود. برای این اردو وزنهبردارانی که نسبت به شرایط بد اردوی تیم ملی معترض بودند نیز دعوت شدند. وزنهبرداران در بیانیه جدیدی اعلام کردند که همچنان روی تصمیم خود هستند.
آنها در این بیانیه که به صورت مشترک در صفحه اجتماعی خود منتشر کردهاند، گفتند که شرایط تغییر نکرده است که به اردوی تیم ملی برگردند. همچنین آنها از وزیر ورزش درخواست کردند که علاوهبر فوتبال برای وزنهبرداری هم وقت بگذارد و به این رشته که در وضعیت نابسامانی قرار دارد رسیدگی کند. ۱۵ وزنهبردار ایران مدتی پیش در واکنش به شرایط و امکانات ضعیف، اردوی تیم ملی را ترک کردند.
جامعه وزنهبرداری مدتهاست فریاد میزند که علی مرادی را نمیخواهد اما رئیسبازنشسته فدراسیون دست به تغییر سرمربی زده و وزارت ورزش نیز سکوت عجیبی نسبت به ماجرا دارد. این بار پای همه قهرمانان ملی وزنهبرداری و پیشکسوتان خوشنام آن مطرح است، امضای همه آنها پای نخواستن علی مرادی دیده میشود. مدیری که به هیچ وجه در دوره دوم متوالی ریاستش کارنامه موفقی نداشته و همواره فدراسیونش مورد انتقادات زیادی بوده است.