kayhan.ir

کد خبر: ۲۴۳۳۳۱
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۸

کیهان و خوانندگان

 

* این جمله از سخنان امام خمینی(ره) را هرگز نباید فراموش کرد که فرمودند: مسئولان جمهوری اسلامی اگر به فکر ایجاد حکومت جهانی حضرت حجت نباشند خائن و خطرسازند‌، حتی اگر به مردم خدمت کنند.
بزرگی
* طرد شدن و دور ‌انداخته شدن برخی از اپوزیسیون از سوی مقامات غربی سرنوشت محتومی است که دیر یا زود یکایک آنها بدان مبتلا خواهند شد. در این سال‌ها شاهد بودیم که آمریکایی‌ها چگونه بارها حکومت‌های رسمی وابسته و مزدور خود را رها و تنها گذاشته‌اند. چهار تا گروهک پیزوری که سهل است.
اسلامی
* انقلاب اسلامی با پشت سر نهادن طوفان‌های سهمگین دشمنان (از ابتدای پیروزی انقلاب تا به حال) به رشد و بالندگی رسیده و در آستانه جهانی شدن است. بنابر این‌، وطن فروشی عده‌ای مزدور و بی‌هویت نمی‌تواند آسیبی به نظام اسلامی و مردمی وارد کند. ولی نباید مسئولین امر نیز به سادگی از کنار حوادث عبور کنند.
بصیری
* امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب هم فرمودند آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند. طی بیش از 4 دهه هر چند دردسرهایی ایجاد کردند ولی نتوانستند به آرزوی خود برسند. آنها در پی به سقوط کشاندن نظام نوپای برآمده از خون مقدس شهدا بودند ولی بسیاری از سران‌شان به درک واصل شدند و این آرزو را به گور بردند و اخلافشان نیز همین سرنوشت را دارند و ان‌شاءالله این نظام را با پرچمداری امام خامنه‌ای عزیز تحویل صاحب اصلی‌اش حضرت مهدی موعود(عج) خواهیم سپرد.
0084---0911 و 3949---0912
* رهبر معظم انقلاب نسبت به خطر ارتجاع در حرم مطهر امام راحل(ره) هشدار دادند. از مصادیق روشن ارتجاع، ‌روحیه تفرعن مدیران و اشرافیت متعفن است که از دولت سازندگی مثل خوره به جان انقلاب افتاد. امید است مدیران ولایی با تمام توان و در عمل با این پدیده شوم و مهلک مبارزه جدی نمایند.
نیک‌نام از قم و 3561---0253
* امام در طول سال‌ها مبارزه و تجربه‌ای که از مشروطیت داشت به این نتیجه رسید که رویارویی اصلی بین غرب و تمدن اسلامی است و چه زیبا در مقابل تهدید استعمار غرب، ایران و اسلام را از ارکان هویت ملی و استقلال کشور قرار داد.
موسی‌پور
* برخی از جریان اصلاحات که در طول این 4 دهه عامل اصلی نفوذ، فتنه، خرابکاری، جاسوسی و... در کشور بوده‌اند‌، ‌اکنون برای ایجاد ناامیدی در میان اقشار مختلف جامعه‌، اقتصاد کشور را هدف گرفته‌اند تا بتوانند در پوشش خیرخواهی برای مردم فتنه اقتصادی برپا کنند تا ارباب آمریکایی‌شان راضی شود. اما ان‌شاءالله با بصیرت مردم فهیم کشورمان کور خوانده‌اند. ملت هنوز خاطره عملکرد ناصواب8 سال گذشته را به این زودی فراموش نخواهند کرد که کشور را به امید کدخدای نامردشان 8 سال به حال خود رها کردند. مگر مردم فوتی‌های کرونا بالای 700 نفر در روز را فراموش کرده‌اند، راه‌اندازی بیش از 4هزار کارخانه‌ای که دولت قبل تعطیل کرده بود و تسویه بدهی دولت به بانک مرکزی و ساماندهی بازارگوشت و مرغ و تخم‌مرغ و... را ندیده‌اند؟
سلطانی
* امروز ما در یک نبرد رسانه‌ای تمام عیار قرار داریم و با یک مشت منافق نوکر غرب که شبانه‌روز به پمپاژ شایعه و منفی‌بافی از نظام، امام راحل(ره)، امام خامنه‌ای عزیز و... مشغولند مواجه هستیم. متأسفانه رسانه مجازی نیز بی‌در و پیکر است. پس لازم است در این عرصه به جهاد برخیزیم و توطئه دشمنان را خنثی کنیم.
موسی‌هاشمی
* بابت حضور آقای شریعتمداری مدیر مسئول محترم روزنامه کیهان در برنامه بدون توقف شبکه 3 سیما و سخنان روشنگرانه‌شان درباره انحراف برخی جریان‌های سیاسی کشور از خط امام در دهه‌های گذشته انقلاب‌، تقدیر و تشکر می‌کنم. الحق و الانصاف دست به یک جهاد تبیین زدند که بسیار جالب و به موقع بود.
کاشی از مازندران
* سپری شدن بیش از 80 شش ماه از وعده سرنگونی جمهوری اسلامی ایران در شش ماه‌، در حالی که نظام بسیار هم مستحکم‌تر شده دلیل بر عدم درک درست دشمنان از واقعیت‌های جامعه ماست. آنها در این مدت روی فسیل‌های آدم‌کش منافقین یا کودن‌های وامانده سلطنت‌طلب سرمایه‌گذاری کرده بودند و اکنون بی‌آبرو شده‌اند.
حسن‌زاده
* تلویزیون فرانسه خبر از توزیع کوپن‌های غذایی با مبلغ 5‌، 20 و 30 یورویی برای شهروندان این کشور به منظور جبران کاهش قدرت خرید مردم به دلیل افزایش قیمت‌ها داده است. چرا برخی نمی‌گویند فرانسه هم به شرایط کوپن در دهه 60 ایران بازگشته است؟!
انصاری
* گزارش جدید مدیرکل آژانس دیکته‌ای است که رژیم جعلی آن را خوانده و مدیرکل نوشته و منتشر کرده است!
اسدی
* در تمام انقلاب‌های دنیا معمول این است که نسل‌های بعدی از انقلاب روی‌برگردان شده‌اند. ولی معجزه انقلاب اسلامی این است که نسل امروز آن برای تحقق اهداف عالی انقلاب پای کار آمده و به موتور محرکه این حرکت بزرگ تبدیل شده است.
واحدی
* صهیونیست‌ها با هدف جنگ‌ روانی صحبت از حمله به ایران کرده‌اند. پاسخ این است که حمله به جمهوری اسلامی ایران را مگر درخواب ببینند. البته کاری خواهیم کرد که از این خواب‌ها هرگز بیدار نشوند.
میرزاخانی
* مستندات مهمی از عمدی بودن انتشار ویروس آبله میمونی توسط آمریکا وجود دارد. رسانه‌ها باید به بررسی این خبر بپردازند و اطلاع‌رسانی کنند. از شیطان بزرگ هر چه بگویند بعید نیست.چون ابلیس را هم حقیقتاً درس می‌دهد!
جهانگیری
* شرکت (...) پیمانکار متروی تهران (خط 6) خاک‌های خارج شده از تونل این خط مترو را به زمین تعاونی مسکن ایثارگران دریادلان غرب منتقل و به صورت تپه بزرگ درآورده است‌، ولی از تخلیه این خاک با این که هزینه آن را تمام و کمال از شرکت مترو گرفته دریغ می‌کند. درخواست داریم خواسته ما ایثارگران را در این ستون مردمی چاپ کنید.
عسگری
* با توجه به فروش نان به صورت کیلویی در برخی شهرها، برای جلوگیری از احتمال کم‌فروشی، مسئولین امر ترتیبی بدهند که در تمام شهرها‌، نان به صورت کیلویی عرضه شود.
9151---0902
* مشکل عبور از جاده هراز کی حل می‌شود؟ برخی منتظر رفع مشکل و بازگشایی این مسیرند.
طاهرمنش
* امیدوارم وزارت راه و شهر‌‌سازی و فرماندهی نیروی انتظامی به ایمن‌‌‌سازی جاده‌ها ورود کنند تا شاهد کاهش آمار ناشی از تلفات انسانی و خودرویی در جاده‌ها باشیم.
مهجوری
* راهور منطقه 12 که به دنبال رفع مشکل ترافیک میدان شهداست نباید اجازه دهد موتورسیکلت‌ها خلاف جهت‌، رانندگی کنند. در ضمن چراغ راهنمایی نصب‌شده در میدان نیز کار نمی‌کند.
شعاعی
* یک کارخانه‌دار تولیدکننده ده‌ها محصول لبنیات که فقط یک کیلو ماست را 40 هزار تومان گران کرده یک شبه پول‌های کلان به جیب می‌زند. باید به این‌گونه موارد رسیدگی شود.
7702---0937
* امیدواریم با اهتمام شهرداری و شورای شهر و دولت خدمتگزار مشکلات به ارث رسیده از دوره قبل در متروی تهران اعم از سیستم تهویه، خرابی سیستم روشنایی، اختلال در سیستم اعلان‌های ایستگاه‌ها، بی‌برنامگی در حرکت قطارها و نو‌‌سازی ناوگان مترو و... مرتفع گردد و خطوط باقیمانده خط 6 و 7 نیز سریع‌تر به بهره‌برداری برسد.
حیدری و طاهری