حسین حاج عبدالوهاب مبارز خستگیناپذیر به لقاءالله پیوست
مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا.
حسین حاج عبدالوهاب (معروف به بنکدار)، مبارز خستگیناپذیری که از دهه ۳۰ تا پیروزی انقلاب اسلامی بیشترین سالهای عمر خویش را در زندان سیاسی رژیم ستمشاهی به سر برده و با ورود حضرت امام (ره) در رکاب حضرت ایشان و رهبر معظم انقلاب به صف خدمتگزاران نظام پیوسته بود، دعوت حق را لبیک گفت و به لقاءالله پیوست. مردی که شجاعت و پایداری او در مقابل دژخیمان ساواک هرگز از خاطر همرزمانش نمیرود.
مجلس ختم این آزاده به حق پیوسته از ساعت ۴:۳۰ تا 6 بعد از ظهر روز یکشنبه ۲۲ خرداد در مسجد امام صادق علیه السلام واقع در میدان فلسطین برگزار خواهد شد.
کیهان درگذشت این مبارز و فدایی امام و رهبری را به خانواده آن مرحوم و یاران همرزمش تسلیت میگوید و از خدای مهربان برای ایشان غفران الهی و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت میکند.