کد خبر: ۲۴۳۲۰۶
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۱

انفجار و ریزش ساختمان ۴ طبقه در کرمانشاه بر اثر نشت گاز با 2 فوتی و 6 مصدوم

 

سخنگوی سازمان اورژانس کشور از فوت دو نفر در حادثه ریزش ساختمانی چهار طبقه در کرمانشاه خبر داد.
مجتبی خالدی در گفت‌وگو با تسنیم از ریزش ساختمان مسکونی چهار طبقه در شهر نوسود کرمانشاه خبر داد و اظهارداشت: علت ریزش ساختمان هنوز به طور دقیق مشخص نیست اما گفته می‌شود نشت گاز باعث این اتفاق شده است و انفجار باعث ریزش ساختمان شده است.
خالدی افزود: دو نفر بر اثر این حادثه فوت کرده‌اند، حادثه تاکنون 6 مصدوم داشته که چهار نفر از آنها بدحال هستند.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه نیز با اشاره به اینکه نشت گاز، علت این حادثه بوده، گفت: انفجار گاز منجر به تخریب کامل یک منزل چهار طبقه در شهرستان پاوه شد که دو منزل همجوارش هم تخریب شدند.