برخواه: رئیسفدراسیون وزنهبرداری عزمی برای اصلاح امور نداشت
سرمربی تیم ملی وزنهبرداری تأکید کرد، رئیسفدراسیون این رشته ورزشی هیچ عزمی برای اصلاح امور مربوط به فدراسیون متبوعش نداشته است.
محمدحسین برخواه در مورد عنوان فعلی خود در تیم ملی وزنهبرداری اظهار داشت: من از پدرم یاد گرفتم که همیشه با عشق و علاقه کار کنم و دنبال کاسبی و عنوان نباشم. در حال حاضر نیز فقط دنبال کمک به تیم ملی هستم و عنوان برایم مهم نیست.سرمربی تیم ملی وزنهبرداری درباره تعطیلی اردوی این تیم خاطر نشان کرد: اینکه گفته میشود اردو را به خاطر حفظ شأن من تعطیل کردهاند، حرف جالبی نیست. حفظ شأن رئیسفدراسیون از همه ما بالاتر است، ولی آیا شأن مرادی حفظ شد؟! به اعتقاد من احترام او نیز در این بین حفظ نشده است. برخواه در مورد اینکه آیا طرف فدراسیون را گرفته یا در کنار وزنهبرداران ایستاده است، تصریح کرد: من مجبور بودم کنار وزنهبرداران بایستم. در واقع من کنار حق ایستادم، چون به اعتقاد من حق وزنهبرداران ضایع شده بود. البته خودم نیز از این مورد لطمه خوردم. ما در مسابقات قهرمانی جوانان جهان، تیمی جوان و پرامید را راهی مسابقات کردیم و نایب قهرمان جهان شدیم. ما همان موقع نیز مشکلات را مطرح کردیم، ولی مرادی موضع گرفت که چرا این مشکلات را مطرح میکنیم. رهبری به صراحت بیان کردهاند که حق را باید طلب کرد و ما طلب ناحق نداشتیم. برخواه راجع به نشستی که با رئیسکمیته ملی المپیک داشتند، یادآور شد: فکر میکردیم رئیسکمیته ملی المپیک قصد دارد ریش سفیدی کند. همه وزنهبرداران متفقالقول فشار آوردند که با این وضعیت به اردو برنمیگردند. شرایط اردو نیز به اعتقاد من هیچ ارتباطی به تیم ملی فوتبال در 30 سال گذشته ندارد و مقایسه این دو قیاس معالفارق است. مسائل ابتدایی برای ملیپوشان باید مهیا شود و اذهان عمومی را نباید منحرف کرد.