kayhan.ir

کد خبر: ۲۴۲۹۰۴
تاریخ انتشار : ۱۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۹
جانشین سازمان اطلاعات سپاه:

جهاد تبیین ادامه راه شهداست

جانشین سازمان اطلاعات سپاه کشور گفت: انتظار و نقشی که از جوانان کشور وجود دارد، تلاش در مسیر جهاد تبیین به عنوان ادامه راه شهداست.



مشهد- خبرنگار کیهان:
به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ پاسدار مهدی سیاری در مراسم گرامیداشت شهدای دانشگاه فردوسی مشهد با عنوان «ساکنین فردوس» افزود: دشمن از ابتدای شکل گیری انقلاب اسلامی ایران تاکنون نتوانسته به خواسته خود که همان تغییر در مسیر و هدف این نهضت است، دست پیدا کند به همین دلیل سعی در تغییر روش و استراتژی خود برای رسیدن به این خواسته شوم دارد.
وی با اشاره به توطئه‌های دشمن از ابتدای انقلاب تا کنون ادامه داد: آنها به فکر تغییر و خدشه در پایگاه مردمی و اجتماعی هستند و راهکار آن را در موضوعات فرهنگی و استحاله مسئولان و مردم معرفی کرده‌اند و بر همین اساس اصل ولایت فقیه را مورد هدف خود قرار داده‌اند.
این مقام مسئول با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی در استفاده دشمن از جنگ ترکیبی گفت: بر همین اساس جهاد تبیین یک فریضه است زیرا دشمن امید خود را جوانان داخل کشور بسته است و سعی دارد با اطلاعات غلط و بمباران‌های خبری جعلی، سعی در مرعوب کردن مردم و مسئولان و ایجاد ناامیدی در کشور را دارد.
او افزود: می‌دانیم که همه روش‌هایی را که دشمن تاکنون به کار گرفته است، تا مادامی که مردم پشت سر انقلاب باشند به نتیجه نخواهد رسید. به همین دلیل وظیفه امروز جوانان  کشور این است که در تمام حوزه‌ها نقش‌آفرین باشند و به موضوع جنگ رسانه‌ای و عملیات روانی دشمن توجه ویژه داشته باشند زیرا دشمن در جنگ اقتصادی و امنیتی به نتیجه دلخواه خود نرسید و به همین دلیل سعی در ایجاد ناامیدی در کشور ما دارد.
سردار سیاری اظهار کرد: روح حاکم بر بیانیه گام دوم انقلاب، امید آفرینی است و اکنون که دولت انقلابی و مردمی، اقتصاد مریض را تحویل گرفته است نیاز داشت تا دست به جراحی بزرگی بزند و با طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها حداقل این امید وجود دارد که یک خانواده پنج نفره نیازمند، با دریافت۲۰ میلیون ریال می‌تواند حداقل مایحتاج خود را فراهم آورد.
وی گفت: در حال حاضر، کشور ما در اقتدار کامل خود قرار دارد و دشمن استکباری به نقطه ضعیف رسیده است که نمونه‌ای از این اقتدار در توقیف نفتکش‌های یونانی دیده شد.
همچنین رئیس ‌نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فردوسی مشهد اظهار کرد: دشمن هر زمان احساس خطر می‌کند به مقدسات حمله می‌کند و این روزها شاهد پنجه‌اندازی دوباره دشمنان به مقدسات هستیم.
حجت‌الاسلام و‌المسلمین سیدمهدی حسینی مطلق ضمن اشاره به اینکه شهدا و مادران شهید مظهر اقتدار و عزت ما هستند گفت: برکاتی که امروز در برنامه راهیان نور وجود دارد در هیچ  طرح و برنامه دیگری قابل مقایسه نیست.