kayhan.ir

کد خبر: ۲۴۲۴۳۵
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۰
استاندار چهارمحال و بختیاری در شورای اداری بروجن:

نجات اقتصاد کشور در دستور کار دولت سيزدهم قرار گرفته است

استاندار چهارمحال و بختياري گفت: وامدارهيچ گروه و جرياني نيستيم، تلاش خود را براي خدمت به مردم به‌کار گرفته‌ايم، بايد وعده‌ها عملياتي شود، مسئولان وعده‌اي ندهند که توان اجراي آن را ندارند.

 

شهرکرد- خبرنگار کیهان:

غلامعلي حيدري در شوراي اداري شهرستان بروجن با اشاره به اينکه سالروز آزادسازي خرمشهر نقطه عطفي در تاريخ انقلاب اسلامي است، اظهار داشت: در عمليات بيت‌المقدس اين شهر سربلند و بدون دادن امتياز به دشمن آزاد شد.
وی تصریح کرد: خدمت به مردم نجيب، حل مشکلات مردم، نجات اقتصا‌د، استقلال کشور و... از جمله مصاديق فتح خرمشهر در کشور محسوب مي‌شود و مسئولان در اين مسئله سرباز
ميدان هستند.
حيدري با تاکيد بر اينکه وحدت و انسجام بين مردم و مسئولان رمز موفقيت در انجام امورات است، عنوان کرد: نجات اقتصاد کشور در دستور کار دولت سيزدهم قرار گرفته است و قطعا دولت براي اجراي هرچه بهتر طرح مردمي‌سازي و عادلانه کردن يارانه‌ها نيازمند حمايت و همکاري مردم است.
وی ادامه داد: رئيس‌جمهور به‌دنبال کسب محبوبيت نبود، به‌همين دليل براي نجات اقتصاد کشور، آبروي خود را به ميدان آورد، مسئولان مشکلات را به يکديگر پاس ندهند و به وظايف خود عمل کنند.
استاندار با بيان اينکه مشکلات شهرک الهيه در بروجن همانند مشکلات مردم در محله منظريه شهرکرد است، عنوان کرد: براي حل مشکلات اين محله در شهرکرد، مانور خدمت در حال انجام است، مي‌توان اين اقدام جهادي را به شهرک الهيه تعميم بدهيم، امکانات و ماشين‌آلات تمام دستگاه‌هاي اجرايي براي حل مشکلات منظريه به‌کار گرفته شده است، حل مشکلات شهرک الهيه فورا در دستور کار مسئولان شهرستاني قرار بگيرد.
وی با بيان اينکه ۷۵ درصد بودجه اختصاص يافته به چهارمحال و بختياري در ۱۴۰۰ جذب شده است، يادآور شد: تمرکز اصلي جذب بودجه ۱۴۰۱ است، در تلاشيم تا موضوعاتي را در استان پيگيري کنيم تا مردم از نتايج آن بهره‌مند شوند.
حیدری اعلام کرد: پس از انجام سفر رياست جمهوري به چهارمحال و بختياري و تخصيص اعتبار به پروژه‌هاي نيمه‌تمام، شاهد تحول در استان خواهيم بود، براي جذب بودجه بايد ظرفيت‌سازي شود.