kayhan.ir

کد خبر: ۲۴۲۴۱۲
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۹

# پرسه ـ در ـ فضای ـ مجـازی

 

پس از اجرای با شکوه سرود سلام فرمانده در استادیوم آزادی، برخی چهره‌های ضد انقلاب یا برخی اصلاح‌طلبان تلاش کردند با ایجاد یک دو قطبی نچسب وانمود کنند این مراسم جشن بوده و به داغدار بودن هموطنان آبادانی بی‌توجهی شده. در فضای مجازی اما بسیاری از کاربران پاسخ‌های مستدلی به این تحریف کنندگان داده‌اند.
جشن گرفتن مقابل عزا فقط خودتون
امیرحسین ثابتی: «در هیچ‌کدام از فراخوان‌های صداوسیما و شهرداری و... برای اجتماع سلام فرمانده، از تعبیر «جشن» استفاده نشد چون این یک مراسم مذهبی بود، اما ۲۴ ساعت است به دروغ می‌گویند چرا همزمان با حادثه آبادان جشن گرفتید؟ جشن گرفتن با عزای مردم و سیدالشهدا هنر خودتان بود که در ۸۸ آن را نشان دادید.»
مردم به فکر هموطنان خودشون هم بودن
حاج احمد با انتشار این تصویر نوشت: «چقدر بعضیا وقیح و بی‌سواد هستند. توی مراسم بارها مردم آبادان رو یاد کردن، نمونه اش این بیلبورد.»
امین توکلی هم با انتشار همین تصویر نوشت: «ندبه کودکان دهه نودی را جشن نامیدن برای ایجاد دو قطبی و اختلاف میان مردم کار به‌جایی نخواهد برد. در این مراسم امام زمانی با عزیزان هموطن آبادانی به بهترین وجه ابراز هم دردی شد.البته گویا در جشنواره کن جشن برپا بوده نه تهران.»
باز هم دو قطبی ‌سازی
کبری آسوپار: «اصلاح‌طلبان استاد دوقطبی کردن جامعه و بهره‌گیری سیاسی از مصیبت مردم‌اند. برنامه ورزشگاه آزادی «جشن» نبود؛ التماس به فرمانده غایب بود که بیاید. برای آبادان هم دعا کردند. در خانه کدام اصلاح‌طلب مراسم روضه آبادان گرفتند که حالا دیگران را با دروغ جشن سرزنش، و جامعه را دوپاره می‌کنند؟»
دعا برای حادثه دیدگان آبادان در مراسم سلام فرمانده
سـیـّد مـنـصـور مـوسـوی: «برای کسایی که مراسم سلام فرمانده رو ندیدن باید بگیم چند بار از حادثه آبادان یاد شد و مردم با چشمای خیس برای کسایی که زیر آوارن دعا کردن... »
یادتون رفته؟
نوید مستفیضی: «عاشورای ۸۸ وقتی هلهله می‌کشیدید به تقویم نگاه کردید؟ فردای فاجعه متروپل آبادان در جشن تولد ملکه در سفارت انگلیس حاضر شدید به یاد مردم داغدیده آبادان بودید؟ »
‏ از کی تا حالا؟!
مریم: « از کی تا حالا دعا و استغاثه برای ظهور امام زمان(عج) اونم از طرف کودکان معصوم شده جشن و پایکوبی؟ راستی نگفتی جشن تولد ملکه خوش گذشت؟»
خسته نباشید!
پوریا فاضل:« سفیران لیبرال‌ها در این روزهای مصیبت‌زدگی آبادان مشغول لاس‌زدن و لذت‌بازی شدن؛ در عین حال دلواپس اجتماع سلام فرمانده شدن! سربازان فرمانده مشغول آواربرداری و کمک‌رسانی هستن، شما چطور؟»
مثلا مدافع حقوق مردم هستند
علی رنجبر: «کسی برای قهقهه زدن‌های امروز ترانه علیدوستی، پیمان معادی و نوید محمد زاده روی فرش قرمز بهشون ایراد نگرفت؟ چرا این‌ها داغدار آبادان نبودند؟»
خورد تو برجکشون

 

 

 

کاربری با انتشار این تصویر نوشت: «خیلی تحلیل خاصی نداره. اینها فکر می‌کنند نسل جدید میانه با مسائل انقلاب و رهبری نداره ولی دیدن خیر این‌طوری نیست! خورد تو برجکشون، دارن آه و ناله می‌کنند. بقیه بهونه‌هاشون همش چرته.»
چرا از سلام فرمانده دردشون گرفته؟
کاربری نوشت: «چرا سلام فرمانده انقدر بغض ضدانقلاب رو برانگیخته؟! یک دلیل واضح داره؛ سال‌ها خرج کردن تا در جریان فرهنگی ایران رو تهی؛ افسرده و بدون آرمان بسازن.»