kayhan.ir

کد خبر: ۲۴۲۳۶۸
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۳

شکست تلویزیون‌های زنجیـره‌ای در موج‌سواری با مسائل اقتصادی 

 
 
رسول شمالی ورزنده
رسانه های خارجی و فارسی زبان ماهواره‌ای معاند از سال ها پیش سناریوهای مختلفی را برای ایجاد تشنج و تنش در ایران آغاز کردند و در این مسیر در مقاطع گوناگون و در شرایط خاص که مردم کشور با چالش های مختلف روبه‌رو بودند تلاش کردند‌ فضایی را بوجود آورند که خوراک تبلیغاتی را برای موج سواری داشته باشند؛ آنها در سطح بین المللی هم سعی کردند  فضای داخلی ایران را متشنج نشان دهند و با دروغ پراکنی و نمایش تصاویر ساختگی، آشوب ایجاد کنند. 
در همین ارتباط شبکه های ضدانقلاب فارسی زبان همچون ایران اینترنشنال وابسته به دربار سعودی، بی بی سی متعلق به ملکه انگلیس، صدای آمریکا و رادیو فردا وابسته به سازمان سیا و ... آتش بیار معرکه شده‌اند و طی چند روز اخیر با قطع برنامه‌های عادی خود و پخش زنده اخبار دروغ و تحلیل‌های مداخله‌جویانه در مسائل داخلی ایران تلاش می کنند که جو و فضای کشور را ملتهب نشان دهند. 
نوک حمله آنها بیشتر به  حواشی موضوعات معیشتی مردم و برخی از کالاهای اساسی است اما نگاه آن‌ها دلسوزی برای مردم نیست و اساس کار، برنامه سازی و پخش گزارش های جعلی و  دشمنی با نطام جمهوری اسلامی است.
به هرحال کار این رسانه ها از گذشته تا به امروز دشمنی با این نظام بوده و هست و هربار به بهانه های 
واهی و دروغین لشکر رسانه ای خود را وارد کارزار می‌کنند. به هرحال مردم انقلابی ما این بار هم با هوشیاری خود و شناسایی افراد نفوذی ضدانقلاب در صفوف مردم همه توطئه‌های جدید ضدانقلاب را که این بار از آستین شبکه های تلویزیونی  و سایت های 
ضدانقلاب بیرون آمده را خنثی خواهند کرد،‌ این روزها عناصر سرسپرده و وابسته به استکبار جهانی در شبکه‌های تلویزیونی ایران اینترنشنال، بی بی سی، 
صدای آمریکا، منوتو، رادیو فردا و....در جنگ نرم با جمهوری اسلامی ایران وارد این صحنه کارزار شده اند و با دعوت از فراریان ضدانقلاب و عناصر خودفروخته و وابسته به رژیم منفور پهلوی در صدد ایجاد بحران و تنش در ایران هستند. در حالی که مردم مسلمان و انقلابی کشورمان با شناختی که از این رسانه‌های معاند و اهداف شوم آنها دارند هرگز فریب یاوه‌گویی‌های آنها را نمی‌خورند و این فتنه جدید دشمن را که این بار با هدف اقتصادی به نمایش درآمده را نقش برآب کردند. 
از طرفی نیز رسانه ملی با افشاگری از ماموریت و اهداف غیرانسانی این رسانه‌های معاند، مردم را در جریان واقعیت‌ها و گزارش‌های جعلی این رسانه‌ها قرار می دهند؛ پخش خبرها و گزارش های خبری صداوسیما و افشای پشت پرده توطئه رسانه‌های ضدانقلاب که با حمایت استکبار جهانی، رژیم صهیونیستی و استعمار پیر انگلیس دست به این کارزار جدید زده‌اند فضای پشت پرده این فتنه و بحران، برای مردم انقلابی ما رونمایی شده است. در واقع بار دیگر این رسانه‌های ضدانقلاب رسواتر از قبل شده‌اند، به‌گونه‌ای که دیگر حنای شان نزد قشرهای مختلف مردم ما رنگی ندارد و به نوعی باید  اذعان کرد که صحنه سازی ها و گزارش‌های جعلی و دروغ آنها به زباله‌دان تاریخ ریخته شده است؛ ملت ما  بار دیگر با افشای توطئه و فتنه رسانه‌های فارسی زبان ضدانقلاب، پیروز این میدان کارزار هستند و دشمنان رسانه‌ای جمهوری اسلامی ایران همچنان مفلوک و درمانده‌تر از همیشه از میدان فرار کردند و در واقع این  شبکه‌های فارسی زبان معاند و ضدانقلاب در این فرآیند جدید موج سواری شکست خوردند.