kayhan.ir

کد خبر: ۲۴۲۲۷۹
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۹

کیهان و خوانندگان

 

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
سامانه پیام کوتاه 30002323
* شهید بهشتی در مورد نیروهای سپاه پاسداران چه زیبا فرموده‌اند که: پاسداران آگاهانه انتخاب می‌کنند، غریبانه زندگی می‌کنند، مظلومانه شهید می‌شوند و بی‌شرمانه مورد توهین قرار می‌گیرند. شهادت پاسدار صیاد خدایی به دست مزدوران رژیم صهیونیستی را تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.
صانعی
* شهادت صیاد خدایی از مدافعین حرم در داخل ماشین پراید و بدون محافظ و راننده آن هم در یکی از محله‌های قدیمی تهران نشان داد که نیروهای امنیتی و دفاعی کشور پاک‌ترین فرزندان ایران‌زمین هستند.
رشوند
* بار دیگر دست صهیونیسم و آمریکای جنایتکار از آستین تروریست‌های مزدورشان بیرون آمد و یکی از عناصر تاثیرگذار در عرصه دفاع از حرم و جبهه مقاومت را به شهادت رساند. البته دشمنان به آخر خط رسیده‌اند و با این حرکت‌های کور راه به جایی نخواهند برد. آمریکایی‌ها در حال ترک منطقه هستند و در آینده نزدیک هم اسرائیلی وجود نخواهد داشت.
7800---0937
* دولتمردان آمریکا در دشمنی با مردم ایران بی‌شرفی را به نهایت خود رسانده‌اند. از یک‌طرف در ایام عید کنار سفره هفت سین نوروز ایرانیان عکس یادگاری می‌گیرند و در همان حال خباثت دیرینه‌شان را در تمدید تحریم‌ها علیه ملت ایران به نمایش می‌گذارند. این همان دستان چدنی با دستکش مخملی است که رهبرمعظم انقلاب بارها در‌باره ویژگی آمریکایی‌ها تذکر داده و روشنگری کرده‌اند.
رستگار
* با وجود اذعان و نظر متقن اکثر کارشناسان اقتصادی بر ضرورت تحول اقتصادی و اصلاح و مردمی‌‌سازی پرداخت یارانه‌ها، متاسفانه کسانی که پروایی از خداوند ندارند به جای کمک به دولت به سنگ‌اندازی روی آورده و آرزوی عدم موفقیت برای دولت را در سر می‌پرورانند. آنان به خوبی می‌دانند که وضعیت بد اقتصادی‌،‌ حاصل 8 سال خرابکاری‌های خودشان است! امروز هم متاسفانه با فضای مجازی‌ رها به راحتی جای شهید و قاتل را تغییر می‌دهند. البته مردم بصیر ما گوش به فرمان رهبری هستند و می‌دانند که نقشه راه حکیمانه او ما را بر تمام مشکلات فائق ساخته و نقشه‌‌های بدخواهان و دشمنان ملت را نقش برآب خواهد ساخت.
شجاعی
* با روشن شدن نقش عوامل بیگانه در اعتراضات صنفی به ویژه در بخش فرهنگیان و تهیه خوراک برای دشمنان نظام، نباید بیش از این با عناصر متصل به قدرت‌های غربی در این تحرکات با مماشات برخورد کرد. بازی‌خوردگان در این ماجرا نیز بدانند با سوءاستفاده از رأفت نظام و با هدایتگری بیگانگان سبب سلب آرامش روانی جامعه و تهیه خوراک برای دشمنان نظام شده‌اند.
ابوالقاسمی- قم
* فراگیر شدن سرود «سلام فرمانده» که از اقصی نقاط کشورمان فراتر رفته و در کشورهای اسلامی نیز در حال گسترش است، شیاطین را نگران کرده است که چرا دهه نودی‌ها به امام زمان(ع) این قدر عشق می‌ورزند! ولی به کوری چشم همه شیاطین باید در همه زمینه‌ها مهیای ظهور شویم. ان‌شاءالله.
مهاجرانی
* یکی از سلبریتی‌های بی‌سواد نوشته: اقتصاد یک علم است و متخصص می‌خواهد! جالب اینکه خود این قماش آدم‌های فاقد تخصص در تمام امور فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، پزشکی، نظامی و... اظهار فضل می‌کنند و هیچ‌کس هم جلودارشان نیست!
8530---0936
* با وجود ترازوهای دقیق دیجیتالی و کارتخوان‌ها که تا ریال آخر را محاسبه و پرداخت می‌کند فروش نان غیرکیلویی هیچ توجیهی ندارد. مسئولین هرچه زودتر اقدام کنند.
2830---0905
* اگر مسئولان کمیته انضباطی فوتبال در گذشته در برخورد با معضل فحاشی عده‌ای تماشاچی‌نما در ورزشگاه‌ها به وظیفه قانونی خود به تمام و کمال عمل می‌کردند امروز حادثه ناگوار و غیرقابل قبول ورزشگاه تبریز پیش نمی‌آمد و موجب اختلاف و درگیری نمی‌شد.
1771---0912
* باید دستگاه‌های مسئول بررسی کنند که چه تعداد از کودکان زباله‌گرد توسط باندهای مختلف سازمان‌دهی و استثمار می‌شوند. به وضعیت فعلی که چهره نازیبایی به شهر داده باید خاتمه داده شود.
5517---0939
* تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی و باغات به مسکونی در حومه شهرها به ویژه کلانشهرهای آلوده، اقدامی است که آثار زیانباری در پی دارد که امید است مسئولین امر در حفظ و حراست زمین‌های کشاورزی و باغات و فضاهای سبز اهتمام ویژه‌ای نمایند.
علی عسکرآبادی
* با این آشفته بازاری که اخبار راست و دروغ فضای مجازی در اقتصاد کشور به وجود می‌آورند، مسئولان کشور باید برای مبارزه با گرانی و جلوگیری از سوءاستفاده مفسدین اقتصادی تدابیر وسیعی بیندیشند تا وضعیت سامان پیداکند.
1052---0917
* چند روزی است که عده‌ای سودجو به دنبال افزایش قیمت برنج خارجی هستند. متولیان امر با متخلفین برخورد کنند برنج هندی 25 تومانی به 35 تومان و ایرانی 90 هزار تومانی به 120 هزارتومان افزایش یافته است.
بیگی
* اول ورودی شهرستان سرعین به سمت روستای «ورنیاب» جاده‌ای بلواری وجود دارد که حدود 2 سال است آسفالت آن را کنده‌ و به حال خود رها کرده‌اند. از مسئولین امر درخواست می‌کنیم نسبت به مرمت و آسفالت آن اهتمام ورزند.
6295---0935
* نیروهای دهه اول انقلاب نگران آینده بودند که آیا فرزندان ما و نسل جدیدی‌ها مثل ما پای انقلاب می‌مانند و امروز نسل جدیدی‌ها نگرانند که ما قدیمی‌ها ریزش نکنیم و مثل سردار دل‌ها حاج قاسم عزیز عاقبت بخیر شویم.
فردویی
* آیا نوشتن یک قولنامه برای فروش مسکن بیش از 60-70 میلیون اجرت و برای اجاره 5-6 میلیون شرعی و قانونی است؟ اگر با نظارت مسئولین امر برای معاملات بنگاه‌ها حق و حقوق قانونی اعمال شود قطعا در کاهش قیمت مسکن نیز مؤثر است. کدام فرد متخصص در کشور ظرف چند دقیقه اینگونه درآمد بادآورده دارد؟!
کوکبی
* اگر فروش نان به صورت وزنی شود روشن می‌گردد که چقدر برخی نانوایی‌ها کم‌فروشی می‌کرده‌اند. امیدوارم این خواسته خریداران به زودی محقق شود. اگر کارشناسان و... با فروش کیلویی مخالفند دلیل آن را برای همه تشریح کنند.
9151---0902
* با اینکه اجاره‌خانه‌ها در چند سال گذشته ده‌ها برابر شده مع‌الوصف باز اجازه افزایش 25 درصدی داده شده است. اگر چنانچه با بیش از حد اجاره‌خانه مالیات زیادی از مالکین گرفته شود مشکل کمتری به وجود خواهد آمد.
1365---0937