kayhan.ir

کد خبر: ۲۴۲۱۲۹
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۹

کیهان و خوانندگان

 

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
سامانه پیام کوتاه 30002323
* با خروج ترامپ رئیس‌جمهور سابق آمریکا از برجام و ادامه یافتن همان مسیر توسط بایدن و تضمین ندادن آمریکا درخصوص برجام‌، بی‌اعتمادی کشورمان به آمریکایی‌ها بیش از پیش شده است. بنابراین وقتی مشکل اصلی برجام در واشنگتن است نه در تهران چرا برخی آدرس غلط
می‌دهند.
امیدی
* امروز تحریم‌های به اصطلاح فلج‌کننده آمریکا علیه ایران به طرف خودشان کمانه کرده یعنی مکرشان به خودشان بازگشته است. جای تعجب دارد که چرا بعضی اصلاح‌طلبان نمی‌خواهند این حقیقت را بپذیرند.
2274---0921
* آمریکایی که ادعای حقوق بشری‌اش گوش فلک را کر کرده در تازه‌ترین گزارش خود قتل عام 67 زن و کودک سوری در سال 2019 را غیرقانونی و خلاف ندانست! حال چنین جانورانی برای نقض حقوق بشر در دنیا خط و نشان می‌کشند!
دشتیان‌زاده
* صدراعظم آلمان ابتدا جوابگوی جنایاتی که کشورش در ارسال سلاح شیمیایی به صدام در جنگ تحمیلی 8 ساله علیه کشورمان کرد و هزاران رزمنده و نیز غیرنظامی ایرانی را شهید و مجروح کرد و پس از آن نیز به خاطرخسارت‌هایی که خود و شرکایش از طریق برجام بر ما تحمیل نمودند، باشد وآن‌ها را جبران نماید بعد به دنبال پیگیری وساطت قطر
بشود.
طورانی- جانباز
* با حمایت دولت از نخبگان جامعه هم چرخه تولید راه خواهد افتاد و اقتصاد رونق پیدا می‌کند و هم درصد بیکاری کم خواهد شد.
9239---0922
* کشورهای غربی توجه ویژه‌ای به فرزندآوری دارند و تشویق‌های زیادی هم برای آن در نظر می‌گیرند‌، ولی متأسفانه با فضای بی‌در و پیکر مجازی جوانان ما را به جای تشکیل زندگی و فرزندآوری به سمت بازی با حیوانات خانگی و هزینه‌های سنگین آن سوق می‌دهند! وقتی تفکر و تعقل را از افراد بگیرند همین می‌شود.
رضاپور
* رژیم صهیونیستی می‌داند که دیگر دیوار حائل و گنبد آهنین قادر نیستند از رژیم صهیونیستی در حال زوال صیانت و حفاظت نمایند و مرگش ان‌شاءالله نزدیک است.
کنگرانی
*وقتی مدیران نظام زندگی اشرافی نداشته باشند خیلی راحت گرفتاری و مشکلات مردم را درک و حس می‌کنند و به‌طور طبیعی برای حل مشکلات آنها تلاش خواهند کرد. ولی اگر مانند برخی دولت‌های گذشته زندگی اشرافی و خوی کاخ‌نشینی داشته باشند نه قدمی برمی‌دارند و نه خواهند توانست که خادم ملت باشند. نمونه آنهم اولین وزیر راه و شهر‌سازی دولت قبل بود که قریب 6 سال آجر روی آجر در مسکن ‌سازی نگذاشت و به آن هم افتخار می‌کرد. او بود که باعث رشد 700 درصدی
قیمت مسکن شد!
0656---0937 و 9660---0936
* مسئولین فریب موضع‌گیری به ظاهر ضدآمریکایی گزارشگر سازمان ملل در سفر به کشورمان را نخورند چرا که نه سازمان ملل و نه کشورهای غربی برای گزارش وی پشیزی ارزش قائل نشدند. می‌ماند اینکه چه بسا تحت عنوان گزارش حقوق بشری از تحریم‌ها و اثرات آن، به دنبال مقاصد شیطانی دیگری مثل جمع‌آوری اطلاعات برای غرب
بوده است؟!
سلطانزاده
* یکی از روزنامه‌های زنجیره‌ای تیتر یک خود را به گفت‌وگو با فردی به نام پازوکی اختصاص داده که معتقد است اصلاحات اقتصادی و برجام بدون تصویب FATF ممکن نیست! گویا جناب کارشناس 8سال معطل گذاشتن کشور توسط دولت قبلی با چنین داعیه‌هایی و به جای آن، 8 ماه موفقیت دولت انقلابی در دیپلماسی اقتصادی، فروش و صادرات نفت، عضویت در پیمان شانگهای، واردات واکسن کرونا و... را ندیده یا در آن طرف آب حضور داشته‌اند!
سیدموسی‌هاشمی
* متاسفانه شاهدیم افراد بسیاری که توان و دانش ساخت‌وساز ندارند با رشد بنگاه‌های قارچ‌گونه وارد ساخت‌وساز مسکن شده‌اند که فاقد صلاحیت هستند. چطور اگر یک غیرپزشک نسخه‌ای برای فردی بنویسد با او برخورد می‌کنند، حال چگونه است که افراد غیرکارشناس فاقد مدرک عمران و... به ساخت‌وساز مسکن مبادرت می‌ورزند؟ ان‌شاءالله شهردار انقلابی تهران یک بار برای همیشه این معضل را
حل کند.
فضلی
* چرا علی‌رغم تحریم کشورمان توسط آمریکای جنایتکار که بیش از 4 دهه است ادامه دارد برخی اقلام مثل نوشابه، سیگار، لوازم آرایشی و... که زیانشان اظهر من‌الشمس است شامل تحریم نشده‌اند؟
2274---0921
* چرا برخی از نانوایان با فروش کیلویی نان مخالف هستند؟ با عرضه عددی نان به مصرف‌کنندگان اجحاف زیادی صورت می‌گیرد. تقاضا داریم سازمان تعزیرات در این مورد ورود پیدا کند.
9151---0902
* نداشتن ساعت کاری و وزن نکردن نان یکی از زمینه‌ها برای قاچاق آرد بوده است. از مسئولین درخواست می‌شود ضمن نظارت و برخورد با متخلفان به کیفیت‌بخشی نان کمک کنند تا از اسراف و دور ریز نان جلوگیری شود و هم مانع قاچاق آرد بشوند.
قهرمانی و طاهری
* قوه قضائیه باید با عوامل زورگیر که با ایجاد ترس و وحشت برای خانم‌ها موجب بروز حوادث تلخی مانند سقط جنین و یا عوارض شدید روحی و روانی می‌شوند با اشد مجازات برخورد بکند تا درس عبرتی برای افراد خلافکار باشد.
9491---0935
* با تلاش نیروی انتظامی زورگیران وائین شهریار که روز روشن با تهدید اسلحه اقدام به سرقت دستبند و گردنبند طلای ناموس مردم در خیابان کرده بودند به فاصله چند روز دستگیر شده‌اند. درخواست ما این است که به پرونده عوامل این جنایت و ناامنی خارج از نوبت رسیدگی و حکم مجازات این افراد شرور در دربرابر دیدگان مردم به اجرا
گذاشته شود.
عشقی
* برخی بانک‌ها از پرداخت تسهیلات جهت رشد باروری به بهانه‌های واهی امتناع می‌کنند. امید است دستگاه قضایی همگام با سایر قوا در یک حرکت انقلابی با ترک فعل‌ها و تخلفات از این دست برخورد
کنند.
3561---0253
* عدم صدور حکم تخلیه مسکن و جلوگیری از افزایش بی‌حساب وکتاب اجاره بها از طرف قوه قضائیه حداقل تا چند سال آینده که دولت موفق به ساخت و تحویل چندین میلیون مسکن جدید بشود از فشار مشکل مسکن برمردم خواهد کاست.
561---44
* از سازمان گردشگری استان اردبیل درخواست می‌شود وضعیت نامناسب سرویس‌های بهداشتی پیست گردشگری الوارس سرعین را اصلاح کند تا رضایت گردشگران تأمین شود.
2628---0937