مصطفی راغب: هرچه دارم از قرآن و اهلبیت(ع) است(اخبار ادبی و هنری)
یک خواننده گفت: من هنر و معنویت را از هم جدا نمیدانم. برای امام حسین(ع)، من هرچه دارم از اهلبیت(ع) و قرآن است.
به گزارش ایرنا، نخستین آلبوم رسمی مصطفی راغب طی مراسمی در تالار وحدت رونمایی شد.
راغب در این نشست گفت: پیشنهاد دادم که اگر امکان دارد شرایطی فراهم شود تا بتوانیم در یکی از سالنهای بزرگ یا در یک فضایِ باز، کنسرت رایگانی برگزار کنیم تا اقشار کمدرآمد جامعه بتوانند با خیالی آسوده و البته بدون هیچ هزینهای به دیدنِ این اجرا بیایند.
وی افزود: من هنر و معنویت را از هم جدا نمیدانم. مگر میشود یک هنرمند روی عقاید خود پا بگذارد؟ مگر میشود گذشته خود را فراموش کند؟ من هرچه دارم از اهلبیت و قرآن است. این عقیده شخصی من است و من هیچگاه آن را فراموش نخواهم کرد.