kayhan.ir

کد خبر: ۲۴۱۹۲۶
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۱

جشن بزرگ پویش «عزیزم حسین(ع)» با حضور هزاران کودک و نوجوان برگزار شد(اخبار ادبی و هنری)

مراسم اختتامیه پویش «عزیزم حسین(ع)» عصر روز چهارشنبه با حضور رضا هلالی، محمدحسین پویانفر و هزاران نفر از کودکان و نوجوانان دهه هشتادی و دهه نودی در ورزشگاه شیرودی تهران برگزار شد.

این مراسم با رنگ‌آمیزی دسته جمعی نقاشی حرم امام حسین(ع) و همخوانی سرود «عزیزم حسین(ع)»، «دریای آرامش» و «عشق یعنی به تو رسیدن» همراه بود.
براساس گزارش فارس، رضا هلالی و محمدحسین پویانفر که بنا داشتند بالای سن بروند در زمان عبور از میان بچه‌ها با اتفاق جالبی روبه‌رو شدند و کودکان آنها را در آغوش می‌گرفتند و از حضورشان خوشحالی می‌کردند.
این دو مداح سرودهای مختلف را با کودکان همخوانی کردند و این کودکان کم سن و سال تمام شعرها که مدح اهل‌بیت و شوق زیارت اهل‌بیت بودند را حفظ کرده‌ بودند، با آنها همخوانی می‌کردند. در حاشیه این مراسم هم کودکان نقاشی‌های حرم امام حسین را رنگ‌آمیزی کرده بودند که فضای بسیار زیبا و شادی را برای آنان رقم زده بودند.
اتفاق جالب این برنامه به پیشنهاد محمدحسین پویانفر رقم خورد و او و هلالی به همراه کودکان سرود «سلام فرمانده» را همخوانی کردند که نشان دهند، اختلاف و رقابتی با تولیدکنندگان آن مراسم ندارند و همه دغدغه کار در حوزه کودک و‌ تربیت نسلی را دارند و هدف‌شان ‌تربیت نسل آینده براساس مفاهیم اهل‌بیت است.
پایان بخش این برنامه هم قرعه‌کشی پویش عزیزم حسین بود تا ١٠ کودک با خانواده‌شان راهی کربلا شوند.