kayhan.ir

کد خبر: ۲۴۱۷۵۵
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۵

تفکر جهادی عامل پیشرفت نظام است

آیت‌الله محمدرضا ناصری در جریان دیدار با سردار فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان این‌که مردم باید نسبت به تصمیمات دولت در بحث مردمی‌سازی یارانه‌ها آگاه شوند، اظهار کرد: تجربه آقای رئیسی و اینکه جزو هیچ حزب و گروهی نیست اعتماد عمومی را نسبت به برنامه‌های دولت افزایش داده است.

 

یزد- خبرنگار کیهان:

وی روحیه جهادی رئیس‌جمهور را از دیگر ویژگی‌های دولت سیزدهم دانست و افزود: الهی کردن نیت مسیر خدمت به خلق را هموار و نتیجه آن را رضایت‌بخش می‌کند.
نماینده ولی فقیه در استان یزد با بیان این‌که امیدواریم این طرح به نحوه مطلوب انجام شود، گفت: تفکر جهادی عامل پیشبرد اهداف نظام است.
سردار علی فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم در این دیدار، اظهار کرد:‌ استان یزد از جمله نقاط شاخص کشور در بحث شهید و شهادت است و نسبت به جمعیت آمار قابل قبولی از شهدا و ایثارگران تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
وی در ادامه با اشاره به اهمیت سیاست‌های اجرایی دولت در بحث مردمی‌سازی یارانه‌ها، افزود: اصلاح یارانه ها از جمله اقدامات کارشناسی و منطقی دولت است که تمام کارشناسان اقتصادی و روسای جمهوری ایران اسلامی به اهمیت آن واقف هستند.
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اقدام دولت سیزدهم در مردمی‌سازی یارانه‌ها را شجاعانه و متعهدانه دانست و گفت: این مهم یکی از الزامات اجرایی برای ساماندهی و توسعه اقتصادی کشور است.
سردار فدوی اصلاح یارانه‌ها آغازی برای تحولی سازنده در اقتصاد کشور عنوان و تصریح کرد: دشمنان نظام و انقلاب اسلامی سعی دارند با گمراه کردن مسیر خدمت مردم را نسبت به برنامه‌ها و سیاست‌های دولت ناامید کنند که خوشبختانه موفق نشده و نمی‌شوند.