kayhan.ir

کد خبر: ۲۴۱۷۰۶
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۵
شهید مدافع حرم حجت‌الاسلام علی تمام‌زاده:

هر چه نفرت دارید بر سر اسرائیل نثار کنید (حدیث دشت عشق)

آرزوی محو اسرائیل از هستی، یکی از انگیزه‌های همه مدافعان حرم برای حضور در میدان نبرد با تکفیری‌ها بوده است. برخی از شهدای مدافع حرم نیز این آرزو را در وصیت‌نامه‌های خودشان مطرح کرده‌اند.

«حجت‌الاسلام علی تمام‌زاده» با اسم جهادی «ابوهادی» یکی از این شهدا است. این رزمنده ایرانی لشکر فاطمیون 15 آبان 94 در عملیات محرم به شهادت رسید. همسر شهید تمام‌زاده در مصاحبه‌ای گفته بود: «با توجه به خدمات و زحماتی که در جبهه برای بار اول داشت و رزمنده‌ها محب او شده بودند، سردار قاسم سلیمانی نامه زده بود که حیف است چنین روحانی زِبل و زیرک و با اخلاصی که از همه گیت‌ها برای اعزام رد شده را از دست بدهیم و با رفتن ایشان به‌طور رسمی موافقت شود.»
در بخشی از وصیت‌نامه شهید مدافع حرم حجت‌الاسلام علی تمام‌زاده آمده است: «بدانید من برای هیچ چیز به سوریه نرفتم که اهداف مادی داشته باشم. راه برای هدف مقدس دفاع از نوامیس و کیان مسلمین و برای مقابله با استکبار و راس آن رژیم جعلی و سفاک اسرائیل، رژیم کودک‌کش و جنایت‌پیشه رژیم صهیونیستی هرچه در توان دارید بر این رژیم جعلی فریاد بکشید و خشم و نفرتتان را نثار آن کنید. کینه‌های انقلابیون رسوب نگیرد و فراموش نکنید که همه ما شیعه علی ابن ابی‌طالب هستیم. شیعه علی علیه‌السلام ذلت نمی‌پذیرد.»