kayhan.ir

کد خبر: ۲۴۱۶۷۰
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۹
رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست‌جمهوری:

۱۳۰ مدیر ناکارآمد شناسایی و از مسئولیت برکنار شدند

رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری گفت: ۴۰۱ مدیر از مدیران دستگاه‌ها ارزیابی شده‌اند و در نتیجه آن ۱۳۰ مدیر ناکارآمد شناسایی و از کار خود برکنار شدند که این نشان‌دهنده عزم راسخ مرکز ارتباطات است.
 
 
 
 
حجت‌الاسلام احمد صالحی روز دوشنبه در نشست خبری که در خبرگزاری ایرنا برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای رسانه به‌ویژه مرحوم طالب‌زاده و شهید شیرین ابوعاقله، افزود: رئیس‌جمهوری بر اطلاع‌رسانی دقیق تاکید دارد و جهاد تبیین را هم که رهبری آن را باز کرده است، در باب جنگ رسانه اطلاع‌رسانی به موقع شده است و در حال حاضر با پاسخگویی می‌تواند فضای بانشاط در جامعه را ایجاد و فضای اعتماد از بین رفته را اعتمادسازی کند.
وی گفت: مجموعه‌ای که بنده مسئولیت دارم اسم مبارک مردم بر تارک آن نقش بسته است و منظور ما از مردم از هر رنگ و نژاد و طیف است و هرکس که دغدغه کشور را دارد و برای اعتلای آن خدمت می‌کند برای ما ارزشمند است و اینها پایه‌گذاران انقلاب هستند.
رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست‌جمهوری با بیان اینکه در این مدت
۱۰ ماهه، ۴۰۱ مدیر از مدیران دستگاه‌ها ارزیابی شده‌اند، گفت: ۱۹۰ مکاتبه برای پیگیری این ارزیابی‌ها انجام شده است و در نتیجه آن ۱۳۰ مدیر ناکارآمد در سطوح مختلف شناسایی و از کار خود بر کنار شدند که این نشان‌دهنده عزم راسخ مرکز ارتباطات است.
صالحی با بیان اینکه نماینده تام‌الاختیار
۳۰ تا ۳۴ وزارتخانه و نهاد برای رفع مشکلات و با نگاه حمایتی از مردم در اداره کل مربوطه در استان‌ها مستقر می‌شوند، اظهار داشت: ۳۸ هزار مراجعات مردمی و دیدار چهره به چهره انجام و همه این دیدارها در سامانه سامد ثبت می‌شود.
وی افزود: روزانه ۴ تا ۵ هزار مراجعه مردمی در مرکز داریم و این خدمت‌ها با نگاه حل مسئله است. ۹۴۴ هزار و ۴۲۵ درخواست مردمی در سامانه سامد ثبت شده است که ۸۲ درصد نتیجه ارجاعات ما به نهادها بوده است.
رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست‌جمهوری گفت: ۷۷ هزار و ۷۵۶ درخواست چهره به چهره مردم هم در دیدارهای استانی انجام شده است.