kayhan.ir

کد خبر: ۲۴۱۵۸۲
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۴
استاندار چهارمحال و بختیاری:

کالا بايد به وفور در دسترس مردم قرار گيرد

استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه کالا بايد به وفور در دسترس مردم قرار گيرد، گفت: جلسات ستاد تنظيم بازار در شهرستان‌ها به رياست فرمانداران و به‌ صورت مستمر برگزار و همچنين نظارت بر بازار با حضور مسئولان شهرستاني تشديد شود.

 

شهرکرد- خبرنگار کیهان:

غلامعلي حيدري در جمع فرمانداران استان با اشاره به اجراي طرح هدفمندي يارانه‌ها توسط دولت و حذف ارز ترجيحي، اظهار کرد: اين يک کار بزرگ براي نجات اقتصاد بيمار کشور است، اما عده‌اي درصدد هستند تا از اين آب گل‌آلود ماهي بگيرند، بنابراين نبايد اجازه دهيم تا دشمنان از مطالبات صنفي مردم سوءاستفاده کنند.
وی افزود: بايد محاسن اجراي طرح هدفمندي يارانه‌ها براي مردم بيان شود، در اين راستا بايد از تمامي ظرفيت‌ها در فضاي حقيقي و مجازي استفاده کنيم.
حيدري تاکيد کرد: بر روي کالاهاي عرضه شده در فروشگاه‌ها قيمت نصب شود تا از گران‌فروشي جلوگيري شود، فرمانداران با مديران کل و معاون امور هماهنگي اقتصادي استانداري چهارمحال و بختياري ارتباط داشته باشند.
استاندار يادآور شد: براي جلوگيري از آسيب به توليدکنندگان خرد، تسهيلات براي پرداخت به اين قشر پيش‌بيني شده است، در بازرسي‌ها از ظرفيت بسيجيان استفاده شود.