kayhan.ir

کد خبر: ۲۴۱۴۷۰
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۱
 
 
بر اساس نظرسنجی مرکز تحقیقات رسانه ملی‌، برنامه «زندگی پس از زندگی» شبکه چهار سیما با  بیش از 27 درصد مخاطب، پربیننده‌ترین ویژه برنامه افطار سیمای رسانه ملی بوده است. بر اساس نظرسنجی مرکز تحقیقات صداوسیما، ۵/۳۸ درصد پاسخگویان، بیننده ویژه برنامه‌های افطار شبکه‌های سیما بوده‌اند.از میان ویژه برنامه‌های افطار شبکه‌های سیما، برنامه «زندگی پس از زندگی» از شبکه چهار با ۹/۲۷ درصد‌، پربیننده‌تر از سایر برنامه‌های ویژه افطار سیما بوده است.
مرکز تحقیقات رسانه ملی همچنین در این نظرسنجی میزان مخاطبان ویژه برنامه‌های سحر سیما را بررسی کرد.بر اساس نظرسنجی مرکز تحقیقات رسانه ملی‌، «ویژه برنامه سحر» از شبکه‌های استانی ۸/۱۲ بیشترین مخاطب را داشته‌اند.
بر اساس نظرسنجی مرکز تحقیقات رسانه ملی همچنین از میان برنامه‌های ویژه ماه مبارک رمضان، ویژه برنامه‌های شب‌های قدر با ۳/۵۱ درصد بیشترین مخاطب را داشته‌اند.پس از ویژه برنامه‌های شب‌های قدر،«‌برنامه‌های ترتیل‌خوانی قرآن‌کریم» با ۸ / ۳۴ درصد‌، برنامه‌های «‌مناجات خوانی‌» با ۵ / ۳۳ درصد، و
«سخنرانی‌های مذهبی‌» با ۲/ ۳۲ درصد بیشترین مخاطب را داشته‌اند.

 

نام:
ایمیل:
* نظر: