kayhan.ir

کد خبر: ۲۴۰۶۴۴
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۳
نگاهی به دیروزنامه‌های زنجیره‌ای

دروغ‌پردازی مدعیان اصلاحات برای چوب لای چرخ دولت گذاشتن

 
 
سرویس سیاسی- 
روزنامه همدلی در گزارش تیتر 1 خود با عنوان «چشم‌های نگران به تعرفه‌های پزشکان» نوشت:
«افزایش 60 درصدی دستمزد پزشکی یا بالا بردن 56 درصدی دستمزد کارگران؛ کدام‌یک تورم‌زاست؟»
در این مطلب آمده است: «در حالی به گفته وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: «دستمزد کارگران حداکثر 36 درصد از هزینه یک خانواده معمولی را پوشش می‌دهد» که تعرفه پزشکان این‌روزها جنجال عجیبی به راه‌انداخته؛ به‌تازگی سازمان نظام پزشکی پیشنهاد افزایش 60 درصدی تعرفه‌های پزشکی را داده که بر این اساس، پزشک عمومی
184 هزار تومان، متخصص 245 هزار تومان و فوق‌تخصص به 294 هزار تومان رسیده است. با نگاهی به آمار افرادی که تحت پوشش بیمه نیستند، به نظر می‌رسد این تعرفه‌ها قابل‌توجه است. بر اساس آمار، حداقل شش میلیون نفر در کشور تحت پوشش بیمه نیستند و البته پوشش درمانی بیمه‌ها هم در پایین‌ترین سطح قرار دارد. از نگاه کاربرانی که گلایه‌های خود را مطرح کرده‌اند، افزایش بالاتر از نرخ تورم فقط در حقوق و دستمزد کارگران تورم‌زا بود و این در حالی است که کسی گلایه‌ای درباره این تعرفه‌های وحشتناک ندارد. برخی می‌گویند با این قیمت‌ها، خیلی از افراد به‌جای مراجعه به دکتر، سراغ درمان‌های سنتی و خانگی رفته و بیم آن می‌رود تا بیماری‌های فراگیر شیوع پیدا کند.»
لازم به ذکر است که مدعیان اصلاحات با طرح ادعاهای خلاف واقع و بزرگنمایی و برجسته‌سازی آن سعی می‌کنند اقدامات انقلابی دولت سیزدهم را مخدوش کرده و به هر بهانه‌ای هم که شده، چوب لای چرخ دولت انقلابی بگذارند. دروغ‌پردازی مدعیان اصلاحات در حالی است که وزیر بهداشت دو روز پیش از تصویب افزایش تعرفه‌های جدید پزشکی به میزان 24 درصد در بخش خصوصی و 19.5 درصد در بخش دولتی خبر داده است.
اصلاح‌طلبان برای نرمالیزاسیون انقلاب اسلامی خیلی زحمت کشیده‌اند!
روزنامه اعتماد روز گذشته گفت وگویی با حسین مرعشی دبیرکل حزب اصلاح‌طلب کارگزاران منتشر کرد که وی در بخش‌هایی از این گفت‌و‌گو مدعی شده است: «اگر ما كمي سست مي‌آمديم دانشگاه‌ها هم زنانه و مردانه مي‌شد. آنچه اتفاق افتاده و امروز جامعه مدني ايران زنده است، اينها ساده اتفاق نيفتاده است. يادمان باشد كه نظام ما از دل انقلاب اسلامي بيرون آمده است و [براي] تلطيف كردن و عرفي كردن آن در همين حدي هم كه امروز رخ داده خيلي زحمت‌ها كشيده شده و اينها كارهاي ساده‌اي نبوده كه اتفاق افتاده است؛ اينكه الان موسيقي و سينما و... برقرار است و زنان حق ورود به سينما را دارند و يك ورزشگاه مانده است كه ان‌شاءالله آن را هم حل مي‌كنيم، نگران نباشيد».
چنین ادعای عجیب و البته مضحکی از سوی این فعال سیاسی اصلاح‌طلب در حالی است که حافظه تاریخی مردم ما پر است از اقدامات افراطی همین طیف سیاسی. از مخالفت‌های سنگین خاتمی و تاجزاده با «ویدئو» تا نماد استکبار دانستن عینک دودی و حتی چادر و حصار کشیدن بین دانشجویان تنها بخشی از کارنامه سیاه افراطیون اصلاح‌طلب در سال‌های پس از انقلاب و دهه هفتاد است. 
تنها در یک نمونه محمدطه عبد خدایی از همراهان سید محمدخاتمی در معاونت وزارت ارشاد و دولت اصلاحات چندی پیش در گفت‌وگویی درباره دیکتاتوری و رفتارهای افراطی مدعیان اصلاحات گفته بود: « همین آقای میرلوحی(محمود میرلوحی عضو شورای شهر تهران و فعال سیاسی اصلاح‌طلب) که دانشجوی هند بود، بعد می‌آید رئیس‌کمیتۀ تهران می‌شود و می‌رود پیست اسکی دیزین و شمشک دستور می‌دهد تمام عینک­‌های دودی را جمع کنند! چون این مظهر غرب است! همین آقا امروز روشنفکر می‌شود! »