کد خبر: ۲۴۰۲۰۸
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۲

آغاز به کار ادارات دولتی در روزهای بعد از لیالی قدر با 2 ساعت تأخیر

 
 
 
مراکز دولتی شامل وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها، شرکت‌ها و مؤسسات دولتی در سراسر کشور با مصوبه هیئت وزیران در روزهای نوزدهم و بیست و سوم ماه مبارک رمضان با دو ساعت تأخیر کار خود را آغاز می‌کنند.
به گزارش ایرنا، با توجه به فرا رسیدن شب‌‌های قدر و سوگواری مولای متقیان حضرت علی(ع)، به منظور توفیق هرچه بیشتر در احیاء و بهره بردن از ثمرات معنوی این شب‌های پرفضیلت، مطابق سنوات گذشته زمان شروع به کار تمام وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها، شرکت‌ها و مؤسسات دولتی در سراسر کشور در روزهای نوزدهم و بیست و سوم ماه مبارک رمضان با دو ساعت تأخیر همراه است.
بر این اساس، کارکنان دستگاه‌های اجرایی در روزهای پنجشنبه و دوشنبه هفته آینده با ۲ ساخت تأخیر در محل کار خود حضور می‌یابند.