روابط نزدیک بن سلمان با اسرائیل به روایت رئیس سابق اطلاعات رژیم صهیونیستی
بنابر اعلام رئیسسابق دستگاه اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی، ولیعهد سعودی، این رژیم را شریک خود علیه جمهوری اسلامی ایران میداند!
«عاموس یادلین» رئیسسابق دستگاه اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی با انتشار یادداشتی در سایت شبکه ۱۲ این رژیم، خواستار همگرایی بیش از پیش تلآویو با عربستان شده است. یادلین در این گزارش نوشته، باید موانع موجود بر سر راه عادیسازی روابط عربستان و رژیم صهیونیستی از میان برداشته شود؛ زیرا چالشهای امنیتی داخلی و خارجی که این رژیم را تهدید میکند، افزایش پیدا کرده است. این صهیونیست اضافه کرد: «بن سلمان به صورت صریح گفته است که اسرائیل را شریک احتمالی ریاض میداند، ولی مشارکت عربستان در هر ائتلاف سیاسی و امنیتی رسمی که شامل اسرائیل باشد، مستلزم پیشرفت زیاد در مسئله فلسطین است.» وی همچنین گفت که توافقات عادیسازی(بخوانید علنی سازی) میتواند باعث بهبود توان این رژیم برای «مقابله با ایران» شود.