kayhan.ir

کد خبر: ۲۳۸۷۳۸
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۱

#  پرسه ـ در ـ فضای ـ مجـازی

 
 
 دم خروس زده بیرون
 معصومه با انتشار این تصویر بازدید نخست‌وزیر عراق از محل ساختمان‌های منهدم شده موساد در اربیل و وجود دکل‌های مخابراتی بر روی این ساختمان‌ها نوشت: «والا ما از دکل‌ها به عنوان رخـــت آویــز استفاده می‌کردیم آقای قاضی!»
 برای این خاک دسته گل‌ها رفته‌اند
 محمد اکبرزاده: «چقدر بد که پیش از تماشای موقعیت مهدی تقریباً هیچ شناختی از اسطوره دوست‌داشتنیِ وطنم نداشتم! و چقدر خوب که‌هادی حجازی‌فر این‌قدر هنرمندانه و صمیمی قصه قهرمان مهدی باکری را برایمان روایت کرد. چه دسته‌گل‌هایی دسته‌دسته رفتند تا یک وجب از خاک ایران نرود!»
 بازهم سپاه اسلام
 محمدرضا عادلی: «اونی که جاسوس را گرفت تا دولت غارتگر و عهدشکن انگلیس را مجبور به بازگرداندن (بیش از 500میلیون یورو) پول و سود،‌تانک‌های تحویل نشده چیفتن بکند، سپاه پاسداران بود. فردا نذارید پای این و آن.»
 حالا حالاها باید بخورید
 کاربری نوشت: «رونی جکسون نماینده تگزاس در کنگره مثل بقیه نمایندگان جمهوریخواه حمله موشکی ایران به اربیل رو به علت ضعف دولت بایدن دونسته و گفته دنیا با ترامپ ایمن‌تر بود. انگار یادش رفته با وجود تهدید ترامپ به زدن 52 نقطه فرهنگی ایران، ما عین الاسد رو شخم زدیم براشون.»
 قابل توجه
 مسئولان بنیاد شهید 
و امور ایثارگران
 علی صفری با انتشار این تصویر نوشت: «بیش از 4ماه است پیگیر کار یکی از بستگان جانبازمان در بنیاد شهید هستم برای ثبت‌نام کمک معیشتی و دفترچه بیمه! قانون دولت رو مکلف کرده که به جانبازان معسر حداقل حقوق را بدهد، بعد از طی تمام مراحل برای ثبت‌نام به سایت ایثار رفتم که اینم بیش از یک هفته است که وضعیت سایت.»
 مدافعان حقوق زنان کجا نشستن؟
 فاطمه فردوس: «هفته گذشته دخترای فوتبالیست ایرانی مشغول مسابقات کافا (آسیای مرکزی) بودند. هر سه بازی شونو بردند و امروز قهرمان این دور از مسابقات شدند. اما خب حق دارید این خبرا رو زیاد نشنوید. چون برای یه عده ورود زنان به ورزشگاه فقط به عنوان «تماشاگر» مهمه، نه به عنوان بازیکن و «قهرمان»!»
 هنر دست زنان سرزمینم
 
 مجید بامری با انتشار این تصویر نوشت: «سرراهتون تو مسیر چابهار، حتما از صنایع دستی زیبای زنان بلوچ تو تنگه سَرحِه خرید کنید؛ جالبه جلوی چشم شما با هنرنمایی براتون درست میکنن.»
 مردم ایران یادتان است؟
 کاربری نوشت: «یادتون هست سال پیش این موقع بجای اینکه تو شادی عید باشیم، در اوج کرونا تو صف روغن و مرغ و تخم مرغ بودیم. خدا شکر که رئیسی رو برای نجات ما از بلای... فرستادی.»
 آمریکا محتاج مذاکره است
 انصاری: «فرمانده سنتکام: ما معتقد نیستیم هدف حمله موشکی ایران در اربیل ما بودیم. به نظر ما این حمله اهداف دیگری را نشانه گرفته بود! با زبان بی‌زبانی می‌گوید هدف حمله موشکی ایران اسرائیل بوده و به ما ربطی ندارد. آمریکا وقتی محتاج مذاکره است این شکلی می‌شود. اسرائیل از این موضوع عصبانی است.»
 از حقوق زنان در غرب بگو
 کاربری نوشت: «بزرگ‌ترین حجم زن‌ستیزی و تحقیر جایگاه زن در غرب آنجاست که وقتی یک زن ازدواج میکنه باید نامِ فامیلی همسرش رو جایگزین نامِ فامیلی آبااجدادی خودش کنه. ولی ما در ایران همچین سنت و (بایدهای فرهنگی) نداریم.»